نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹

امید زیاد EA به موفقیت بازی Wild Hearts

شرکت EA به موفقیت بازی Wild Hearts که توسط کوئی تکمو در حال توسعه است، امید زیادی دارد.

شرکت الکترونیک آرتز چندی پیش بازی شکار هیولای Wild Hearts را معرفی کرد که قرار است به‌عنوان یک IP اورجینال عرضه شود. این بازی که در ساخت آن الهام زیادی از سری مانستر هانتر کپکام گرفته شده است، در استودیو امگا فورس شرکت کوئی تکمو که بیشتر به خاطر توسعه سری Dynasty Warriors و اسپین‌آف‌های مختلف آن شناخته می‌شود، روند ساخت خود را به پیش می‌برد.

داستان بازی Wild Hearts در دنیایی فانتزی از ژاپن فئودال اتفاق می‌افتد و بازیکنان باید با کمک برخی از فناوری‌های باستانی و پیشرفته به نام Karakuri مبارزه کنند؛ با هیولاهای بزرگ جثه‌ای که بخشی از وجود آن‌ها با طبیعت آمیخته شده است و Kemono نامیده می‌شوند. طبق اطلاعات سازندگان، بازیکنان Wild Hearts هم می‌توانند به‌عنوان یک شکارچی هیولا تنها به ماجراجویی در سرزمین Azuma بپردازند و هم امکان تجربه‌ی بازی به‌صورت تیمی با دو نفر از دوستان خود را خواهند داشت. همچنین بازی Wild Hearts از قابلیت کراس‌پلی روی تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی خواهد کرد تا بازیکنان برای تجربه‌ی کوآپ به مشکل بر نخورند.

مقابله‌ی شخصیت بازی Wild Hearts با هیولا

به‌تازگی اندرو ویلسون، رئیس شرکت EA در جریان جلسه ارائه گزارش عملکرد در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی جاری گفت: «این پروژه با ایده‌ای بسیار کوچک برای ما شروع شد و هر بار که محصول را می‌دیدیم، شگفت‌زده و مجذوب کارهایی می‌شدیم که سازندگان انجام می‌دهند. سبک شکار هیولا یک ژانر نسبتا جدید و مجزا است. این سبک برای به کار بردن نوآوری، خلاقیت و گسترش بیشتر آماده است و آنچه که ما تاکنون از عملکرد تیم سازنده دیده‌ایم، این بوده است که آن‌ها تمام تلاش خود را باتوجه‌به درخواست‌های جامعه‌ی طرفدار این سبک انجام می‌دهد.

نتیجه‌ی این تلاش تاکنون بسیار قدرتمند بوده است؛ بنابراین، من به شما می‌گویم که این محصول را دیده‌ام و فکر می‌کنم شگفت‌انگیز است. همان‌طور که جامعه‌ی مخاطبان این ژانر آن را دیدند و همین فکر را می‌کنند. ما هنوز نمی‌دانیم که این بازی چقدر می‌تواند بزرگ باشد، اما من فکر می‌کنم راهی وجود دارد که این بازی تبدیل به یک فرصت واقعا عالی برای ما، تیم توسعه و جامعه‌ی بزرگ این سبک شود».

مبارزه با هیولای Wild Hearts در محیط برفی

بازی Wild Hearts قرار است در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ (۱۷ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده