نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

رونمایی از کلاس Death Knight بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft

بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft در قالب بسته‌ی گسترش‌دهنده March of the Lich King میزبان کلاس Death Knight و کارت‌های جدیدی می‌شود.

شرکت بلیزارد از به‌روزرسانی جدیدی برای بازی کارتی Hearthstone: Heroes of Warcraft رونمایی کرد که یک کلاس قابل بازی تازه با نام Death Knight را به‌همراه می‌آورد. تریلر جدیدی برای ارائه جزئیات قهرمان تازه و مجموعه کارت‌های March of the Lich King پخش شده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن پرداخت.

دانلود ویدیو از آپارات

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی March of the Lich King در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در دسترس بازیکن‌های بازی Hearthstone: Heroes of Warcraft قرار خواهد گرفت و شامل ۲۰۳ کارت تازه است. این تعداد دربرگیرنده‌ی ۳۲ کارت اصلی کلاس شوالیه‌ی مرگ نیز می‌شود که گیمرها امکان استفاده از آن‌ها را دارند.

کسانی که با فضای وارکرفت آشنایی دارند، می‌دانند که آرتاس منتیل کاراکتر آغازین کلاس Death Knight است. این کلاس از طلسم‌های قدرتمند Alignment Rune در کارت‌ها استفاده می‌کند. استفاده از این طلسم‌ها نوع دک‌های قابل ساخت در کلاس تازه را مشخص می‌کند که نیاز به حفظ تعادل بین سه رنگ رونیک دارند.

کلاس Death Knight دومین محتوای اضافی Hearthstone: Heroes of Warcraft به‌حساب می‌آید که پس از کلاس Demon Hunter در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی March of the Lich King تعداد کلاس‌های قابل بازی هارت‌استون: هیروز آو وارکرفت را به ۱۱ کلاس افزایش می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده