// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۹

اعلام تاریخ عرضه رسمی و قیمت پلی استیشن وی آر ۲ توسط شرکت سونی

شرکت Sony اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی PS VR2 در چه تاریخ و با چه قیمتی به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

در جدیدترین اخبار بازی به‌صورت رسمی مشخص شد که سونی در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ را با قیمت ۵۴۹.۹۹ دلار آمریکا برای گیمرهای کنسول PS5 عرضه می‌کند. در جعبه‌ی محصول هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲، دسته‌های سنس و هدفون استریو قرار گرفته‌اند.

سونی علاوه‌بر اعلام تاریخ و قیمت هدست واقعیت مجازی نسل جدید خود از محفظه شارژر خاص ساخته‌شده برای دسته‌های سنس PlayStation VR2 نیز رونمایی کرد. همچنین حالا به شکل قطعی می‌دانیم که بازی Horizon Call of the Mountain یک لانچ تایتل برای هدست واقعیت مجازی PS VR2 شرکت Sony به شمار می‌آید. این محصول استودیو گوریلا و استودیو Firesprite با باندل شامل بازی نیز عرضه می‌شود. باندل PS VR2 و این بازی جدید مجموعه هورایزن با قیمت ۵۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

افرادی که قصد خرید PlayStation VR2 Sense controller charging station را دارند، باید برای آن ۴۹.۹۹ دلار پول بدهند. براساس اعلام رسمی سونی می‌دانیم که پیش‌فروش تمامی این محصولات و حتی برخی از بازی‌های معرفی‌شده برای PS VR2 طی ماه جاری میلادی آغاز می‌شود.

باندل هدست واقعیت مجازی PS VR2 شرکت سونی به همراه بازی جدید مجموعه هورایزن استودیو گوریلا

پلی استیشن وی آر ۲ با پشتیبانی از لرزش‌های پرجزئیات دسته‌ها و هدست، فناوری تعقیب چشم‌های مخاطب، صدای سه‌بعدی، تریگرهای دارای مقاومت قابل تنظیم، دریچه درنظرگرفته‌شده برای جریان یافتن بهتر هوا، قابلیت تنظیم لنز، رزولوشن ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل (۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ برای هر چشم) و HDR عرضه خواهد شد.

این هدست واقعیت مجازی مقداری کوچک‌تر و سبک‌تر از اولین PSVR است و شرکت Sony آن را با بازی‌های ویدیویی متفاوت در روز عرضه به‌دست بازیکن‌ها می‌رساند؛ آثاری همچون ساخته‌ی جدید استودیو سوپرمسیو گیمز که همین امروز سونی به رونمایی از آن‌ها پرداخت.


منبع PlayStation
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده