نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۸

انتشار تریلر آپدیت جام جهانی بازی فیفا 23

بازی فیفا 23 هفته‌ی آینده یک آپدیت رایگان با محتوای ویژه‌ی جام جهانی فوتبال را دریافت می‌کند که برای همه‌ی پلتفرم‌ها به جز نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است.

EA بالاخره با نمایش تریلر به توضیح جزئیات آپدیت جام جهانی بازی FIFA 23 پرداخته و بخش‌های مختلف آن را به همراه تیم‌های حاضر به طرفداران نشان داد. آپدیت رایگان جام جهانی بازی فیفا 23 در تاریخ ۹ نوامبر (چهارشنبه ۱۸ آبان) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود اما نینتندو سوییچ این به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کند.

بازی فیفا 23 هم مثل بازی‌های اخیر مجموعه‌ی FIFA در نینتندو سوییچ به‌عنوان نسخه‌ی Legacy Edition برای این کنسول منتشر شده و این بدان معنا است که ویژگی‌های مختلف آن از جمله گیم‌پلی بازی درست مثل FIFA 22 Legacy Edition خواهد بود و ارتقاء سایر نسخه‌ها را شامل نمی‌شود.

دانلود از آپارات

در این آپدیت می‌توانید به‌عنوان یکی از ۳۲ صعود کرده به جام جهانی بازی کرده و مسابقات جام جهانی قطر را شبیه‌سازی کنید. البته می‌توانید گروه بندی‌ها را طبق دلخواه خود نیز تغییر داده و همان‌طور که می‌خواهید چینش کنید. یک حالت آنلاین نیز در نظر گرفته شده که در آن می‌توانید به‌عنوان هریک از تیم‌ها صعود کننده از مرحله گروهی بازی کرده و به رقابت بپردازید.

بعد از آن از تاریخ ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر (۳۰ آبان تا ۲۷ آذر) حالت «زنده» مسابقات جام جهانی در فیفا ۲۳ را داریم که همزمان با اتفاقات واقعی جام جهانی آپدیت می‌شود. در این حالت می‌توانید تورنمنت را به‌صورت تک نفره تجربه کرده و اتفاقات بازی‌های واقعی را در بازی داشته باشید. همچنین می‌توانید هریک از بازی‌های قبلی را دوباره بازی کرده و تاریخ را دوباره بنویسید!

اما در بخش Ultimate Team اینبار خبری از جام جهانی نیست. برخلاف دوره‌های قبلی جام جهانی در بخش FUT بازی‌های فیفا یک بخش ویژه در نظر گرفته شده که همزمان با مسابقات جام جهانی از ۱۱ نوامبر تا ۲۳ دسامبر (۲۰ آبان تا ۲ دی) آیتم‌هایی را براساس موفقیت تیم‌های ملی در بازی‌ها دریافت می‌کنید. بعد از پایان جام جهانی نیز الکترونیک آرتز یک Team of the Tournament منتشر کرده و به بازیکنانی که آیتم‌های تقویتی را دریافت کردند جایزه می‌دهد.

ضمنا EA اعلام کرده که حالت جام جهانی دو استادیم جدید را به FIFA 23 اضافه می‌کند که شامل استادیوم Lusail که برای فینال رقابت‌ها در نظر گرفته شده، می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده