نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱

نگاه کلی به بازی Evil West با پخش تریلر جدید این اثر

ساعاتی قبل سازندگان Evil West با پخش یک تریلر جدید از این اثر، یک نگاه کلی به بازی و ویژگی‌های مختلف آن را تقدیم بازیکن‌ها کردند.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یک تریلر جدید از Evil West پخش شده است. در این ویدیو یک نگاه کلی به بازی داریم و با گیم‌پلی این اثر سوم شخص اکشن بیشتر آشنا می‌شویم. جدا از گیم‌پلی اثر، ما در این ویدیو تازه داستان کلی بازی ایول وست، سلاح‌ها و محیط‌های متنوع این اثر را نیز مشاهده می‌کنیم. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را به تماشا بنشینید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، ما در بازی کنترل کاراکتری به نام Jesse Rentier را به‌دست می‌گیریم که به مانند پدر خود، به‌عنوان یک شکارچی خون‌آشام آموزش‌دیده شناخته می‌شود. قصه این اثر در غرب وحشی روایت خواهد شد. کاراکتر اصلی با یک شخصیت با نام ادگار که به‌عنوان یک شکارچی بازنشسته شناخته می‌شود، همراه خواهد شد.

راوی ویدیو در ابتدا این تریلر تقریبا ۵ دقیقه‌ای تایید می‌کند که بخش کمپین این اثر را می‌توان به‌صورت انفرادی و گروهی تجربه کرد. علاوه‌بر آشنایی کلی با قصه و شخصیت‌های مختلف بازی Evil West، در ادامه ما با محیط‌های متنوع این اثر نیز بیشتر آشنا می‌شویم. جسی درکنار استفاده از هفت‌تیر خود در طول روند پیشبرد بازی می‌تواند از سلاح‌های متنوع دیگری مثل شاتگان استفاده کند.

جالب است بدانید هرکدام از سلاح‌ها و مهارت‌های مختلف استفاده‌شده در بازی، از Skill Tree (درخت مهارت) برخوردار خواهند بود. در ادامه با یک ابزار دستی جالب به اسم Gauntlet آشنا می‌شویم. این ابزار با استفاده از قدرت رعد و برق به شخصیت‌ اصلی داستان در نبرد‌های تن به تن کمک خواهد داد.

این اثر به‌تازگی مراحل توسعه و طراحی خود را تکمیل کرده است. بازی Evil West در تاریخ ۲۲ نوامبر سال جاری میلادی (۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده