نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۳

شایعه: مشخص شدن تاریخ عرضه بازی Atomic Heart

طبق شایعه جدید منتشر شده، بازی Atomic Heart در اسفندماه امسال برای پلی استیشن، ایکس باکس و پی سی منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و شوتر اول شخص مدت زیادی است که از زمان معرفی بازی Atomic Heart منتظر عرضه‌ی ساخته‌ی جدید استودیوی Mundfish هستند و به نظر می‌رسد که بالاخره درحال نزدیک شدن به زمان دسترسی به این بازی هستیم. این بازی که قبلاً برای «سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲» برنامه‌ریزی شده بود، بعدها توسط شرکت Focus Entertainment، ناشر این بازی با «کمی تأخیر» مواجه شده و به ماه مارس ۲۰۲۳ موکول شد. درحالی که تاریخ دقیق زمان عرضه‌ی این بازی تاکنون به‌صورت رسمی تأیید نشده است، گزارش جدیدی در اینباره به‌دست ما رسیده است.

شایعه درباره Atomic Heart

وبسایت WhatIfGaming در گزارش جدید خود مدعی شده که Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ (۲ اسفند ۱۴۰۱) به‌دست مخاطبان خواهد رسید. از سوی دیگر، The Snitch، از افشاگران شناخته شده‌ی توییتر با کامنت کردن ایموجی «چشم‌ها» در پست اخیر حساب کاربری WhatIfGaming به‌نوعی این خبر را تأیید کرده است.

بازی Atomic Heart اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ برخی از کارشناسان بازی‌های ویدیویی این بازی را با آثاری همچون Metro 2033، Metro 2033 و Fallout مقایسه کرده و البته به ایده‌ای منحصر‌به‌فرد سازندگان آن نیز پرداخته‌اند. در کل انتظار می‌رود که جدیدترین اثر استودیوی روسی ماندفیش، تجربه متفاوت و درگیر کننده‌ای از سبک اکشن و نقش آفرینی را به مخاطبان خود ارائه کند.

بازی Atomic Heart در زمان عرضه برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترسی قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Atomic Heart از روز نخست برای کاربران گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده