// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

الهام The Devil in Me از مجموعه Saw در تریلر جدید بازی

به مناسبت هالووین تریلر جدیدی از بازی The Dark Pictures: The Devil in Me منتشر شده است.

قرار است ماه دیگر بازی The Dark Pictures: The Devil in Me منتشر شود و حال به مناسبت جشن هالووین، تریلر جدیدی از آن منتشر شده است. در این تریلر شاهد اشاره به مجموعه فیلم‌های اره هستیم و با نمایش برخی سکانس‌های کابوس‌وار، لحظات غیرممکن و سخت آن فیلم‌ها به خاطر آورده می‌شود.

این بازی یک گروه آس‌وپاس را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند مستندساز شوند. آن‌ها تلاش می‌کنند نمایش خود را با سپری کردن شبی در هتل مدرن و بازسازی شده اچ.اچ هولمز، «قلعه کشتار» حفظ کنند. اما به خاطر وقوع یک طوفان و ناپدید شدن مرموز میزبان آن‌ها، تنها مسئله زمان است تا اوضاع از کنترل خارج شود. جهت اطلاع، هولمز به‌عنوان اولین قاتل سریالی واقعی آمریکا شناخته می‌شود و هتل خودش را با تغییراتی خاص مثل دیوارهای جعلی، روزنه‌ها، اتاق‌های شکنجه و حتی یک کوره در زیرزمین همراه کرده بود.

دانلود از آپارات

او قبل از اعدام به انجام ۲۷ فقره قتل اعتراف کرد، هرچند تنها به یک مورد از آن‌ها محکوم شد و در دادگاه، جمله‌ای به کار برد که بازی هم نام خود را از آن اقتباس گرفته است: «من با شیطان درون خودم (The Devil in Me) متولد شدم. نمی‌توانستم از اینکه یک قاتل هستم جلوگیری کنم؛ همان‌طور که یک شاعر نمی‌تواند اشتیاق خود برای آوازخوانی را کنترل کند».

محیط این بازی برای جست‌وجو مناسب است و بهبودهای فراوانی در ویژگی‌های گیم‌پلی آن صورت پذیرفته است تا شاهد عرضه یک بازی دیگر از مجموعه The Dark Pictures باشیم. بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده