نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۹

افشای عمدی اطلاعات Star Wars Eclipse برای سنجش توجه مخاطبان

به نظر می‌رسد که اطلاعات فاش شده از بازی Star Wars Eclipse به‌صورت عمدی و کنترل شده و برای سنجش میزان علاقه طرفداران به این پروژه منتشر شده بودند.

ادعای جدیدی در خصوص بازی Star Wars Eclipse از استودیوی Quantic Dream مطرح شده که نشان می‌دهد این تیم به‌صورت کنترل شده و تعمدی اقدام به افشای اطلاعات این بازی کرده تا موجب جلب توجه مخاطبان به این بازی شود. استودیوی کوانتیک دریم که به‌تازگی تحت مالیکت غول چینی NetEase درآمده، در فرانسه واقع شده و مسئولیت ساخت بازی جدید جنگ ستارگان را برعهده دارد. این گزارش از سوی کالین موریاتی، میزبان پادکست Sacred Symbols مطرح شده که قبلاً جزئیات معتبری را از این پروژه منتشر کرده و به تأیید Insider Gaming رسیده بود.

موریاتی در جدیدترین اپیزود Sacred Symbols جزئیات جدیدی از این پروژه را منتشر کرده که هنوز در مراحل ابتدایی فرایند توسعه قرار دارد. درحالی که به نام منبع این اطلاعات اشاره‌ای نمی‌شود، گفته شده که Eclipse هنوز «اصلاً وارد فاز ساخت هم نشده» و احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ هم آماده نخواهد شد.

Insider Gaming در ادامه گزارش داده که افشای این اطلاعات عمدی بوده و بخشی از «افشای کنترل شده‌» جزئیات مربوط‌به این بازی است که با هدف سنجش علاقه جامعه مخاطبان و کمک به فرایند جذب نیروی این استودیو انجام شده بود که در سال ۲۰۱۸ با اتهاماتی مبنی بر پرورش فرهنگ کاری «سمی» از سوی نشریات مختلف فرانسوی مواجه شده بود.

تریلر بازی Star Wars Eclipse

بازی Eclipse در تیم توسعه‌دهندگان آن با اسم رمز Project S شناخته می‌شود و ظاهراً حول محور شخصیت سارا اتفاق می‌افتد که عضوی از یک نژاد شبیه به انسان است که قبلاً در دنیای جنگ ستارگان دیده نشده است. این نژاد رهبری نوعی امپراطوری به نام The Zaraan را در دست دارد و به تهاجم سیاسی و نظامی خود افتخار می‌کند و مشابه آنچه که در محصولات دیگر جنگ ستارگان می‌بینید، تفاوت کمی بین زن و مرد در مورد نقش‌ها و مسئولیت‌ها وجود دارد.

بااین‌حال نکته‌ی جالب این است که زمانی‌که یک Zaraan ازدواج می‌کند، ازدواج وی پیامدهای نظامی ویژه‌ای را به همراه دارد. زیرا نسل وی به یک واحد حکومتی تبدیل می‌شوند که با هم کار می‌کنند. به نظر می‌رسد یکی از پیچش‌های داستانی مربوط‌به شخصیت سارا باشد؛ چرا که او خشونت و جنایت همیشگی امپراطوری Zaraan را دیده است و حال با شخصیتی به نام Xendo ازدواج کرده که نسبت به افراد امپراطوری بسیار ملایم‌تر است. احتمالا بخشی از بازی حول محور این دو شخصیت و رابطه‌ی آن‌ها بچرخد».

اسکرین شاتی از بازی Star Wars Eclipse

منظور از امپراطوری در این گزارش، نژاد Zaraan است و احتمالا ارتباطی با امپراطوری کهکشانی دوران اسکای‌واکر جنگ ستارگان نخواهد داشت. با تایید سازندگان، وقایع داستان بازی Star Wars Eclipse قرار است حداقل ۲۰۰ سال قبل از Star Wars Episode 1: The Phantom Menace و در عصر High Republic رخ دهند. درنهایت باید توجه داشت که نمی‌توان مشخص کرد محتوای این گزارش جدید موریاتی در بازی نهایی استفاده خواهند شد یا نه. چرا که کوانتیک دریم از زمان معرفی این بازی در رویداد The Game Awards سال گذشته، هیچ جزئیاتی را منتشر نکرده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده