نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۵

اشاره به پروژه احتمالی Metal Gear Solid در آگهی استودیوی چینی Virtuos

حضور کتاب The Art of Metal Gear Solid در ویدیو تبلیغاتی استودیو Virtuos می‌تواند تأیید بر شایعات توسعه‌ی یکی از پروژه‌های مجموعه Metal Gear Solid در این تیم باشد.

ویدیویی که ظاهراً هفته گذشته منتشر شده، به معرفی دفتر مونترال استودیوی چینی Virtuos پرداخته و بیشتر روی تیم هنری این شرکت تمرکز دارد. اما نکته‌ی حائز اهمیت، دیده شدن کتاب «The Art of Metal Gear Solid» روی میز طراح استودیو است که شاید در نگاه اول چندان مهم و قابل اتکا نباشد؛ اما با درنظرگرفتن اینکه سال گذشته شایعه‌ای در خصوص ساخت نسخه بازسازی شده‌ی Metal Gear Solid 3: Snake Eater توسط این استودیو مطرح شده بود، اهمیت آن دو چندان می‌شود.

بعد از اینکه خبری مبنی بر واگذاری لایسنس بازی‌های Metal Gear Solid به این استودیو منتشر شده بود، نشریه VGC در گزارشی نوشته بود که یکی از کارمندان Virtuos مدعی شده که این تیم مشغول کار روی پروژه ریمیک یک بازی اکشن و ماجراجویی AAA است. در توضیحات توسعه‌دهنده‌ی این استودیو به «کیفیت هنری AAA، گرافیک 4K و قابلیت تخریب محیطی» در این بازی اشاره شده بود.

تصویری از ویدیو استودیوی Virtuos

کتاب مربوط به مجموعه Metal Gear Solid

اما یکی دیگر از باز‌هایی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، پوستری از بازی Watch Dogs Legion ساخته‌ی یوبیسافت است که استودیوی Virtuos در طراحی کانسپت هنری آن نقش داشت.

در کل اینطور به نظر می‌رسد که این کتاب از عمد و برای جلب توجه در زاویه دوربین قرار گرفته و موقعیت آن نیز به طوری است که اگر به‌طور تصادفی در فیلم افتاده بود، به‌راحتی می‌توانستند آن را حذف کنند.

براساس گزارش سال گذشته‌ی VGC، کونامی کمی از موضع خود در زمینه لایسنس کردن بازی‌های متعلق به این شرکت کوتاه آمده و حالا می‌توان نشانه‌های آن را در معرفی پروژه‌های متعدد Silent Hill شامل ریمیک Silent Hill 2 مشاهده کرد. این یکی از پروژه‌هایی بود که چند هفته‌ی پیش درکنار Silent Hill Townfall از استودیوی No Code و بازی جدید Silent Hill F معرفی شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده