// یکشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۶

پیام کوجیما در پی فوت خواننده اصلی گروه Low Roar

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding در پی درگذشت رایان کارازیجا، خواننده اصلی گروه Low Roar با انتشار پیامی به او ادای احترام کرده است.

هیدئو کوجیما با انتشار پیامی در توییتر نسبت به فوت رایان کارازیجا، خواننده اصلی و موسس گروه Low Roar واکنش نشان داده است. این گروه با موسیقی‌های خود در بازی Death Stranding برای گیمرها شناخته شده است. کارازیجا همین هفته به خاطر عوارض ناشی از بیماری ذات‌الریه و ابتلا به یک بیماری دیگر، در سن ۴۰ سالگی فوت کرد.

در این‌باره کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding توییت کرد: «من اخبار را شنیدم. باور نمی‌کنم. نمی‌خواهم باور کنم. بدون رایان، بدون تو و موسیقی‌ات، Death Stranding هرگز متولد نمی‌شد. موسیقی تو همیشه در این جهان و درون من زندگی خواهد کرد. ممنونم. روحت شاد». در همین مورد صفحه فیسبوک این گروه موسیقی هم بیانیه‌ای منتشر کرده است.

رایان کارازیجا خواننده مرحوم Low Roar در کنار هیدئو کوجیما

هیدئو کوجیما درکنار رایان کارازیجا

«پس از یک بیماری کوچک، رایان کارازیجا، خواننده اصلی و نیروی محرکه گروه Low Roar به خاطر عوارض ناشی از ذات‌الریه در ۴۰ سالگی فوت کرده است. موسیقی و متن ترانه زیبای او، نواخته شده در صدای فراموش‌نشدنی‌اش، با زندگی مردم بسیاری در سراسر جهان تماس برقرار کرده است و به این کار ادامه خواهد داد. او فرد مهربان و زیبایی بود و دنیای ما با نبود او متلاشی شده است. باشد که یادش را ازطریق هنرش گرامی بداریم و او را تا ابد در ترانه‌هایش نگه داریم.

ششمین ضبط گروه Low Roar در حال انجام بود و وقتی آماده شود، تکمیل و عرضه خواهد شد. لطفا به حریم خصوصی خانواده او در چنین زمان بسیار سختی احترام بگذارید. برخی مواقع فکر می‌کنید این [زندگی] بی‌پایان است؛ اما همه ما محو خواهیم شد...».

به مناسبت درگذشت ایشان، می‌توانید مطلب موشکافی موزیک ویدئو Give Me An Answer از گروه Low Roar به قلم محمدحسین جعفریان را مطالعه کنید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده