نویسنده: فراز پاشایی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷

مس افکت 5 یک بازی تک نفره خواهد بود

استودیو بایوور توضیحات جدیدی را در مورد نسخه جدید بازی مس افکت به کاربران ارائه داده است.

در ماه فروردین سال جاری، استودیو بازی‌سازی بایوور اعلام کرد که ساخت نسخه جدید بازی مس افکت در مراحل ابتدایی خود قرار دارد. طبق گزارش‌ها، نسخه جدید که با نام Mass Effect 5 شناخته می‌شود، با موتور آنریل ۵ طراحی و توسعه خواهد یافت. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، BioWare در فاصله زمانی کم باقی‌مانده به روز N7 (تاریخ ۷ نوامبر که برای طرفداران این مجموعه به این نام مشهور است) در ماه آینده میلادی، توضیحات مختصری را در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه قرار داده و بیان کرده است که بازی جدید مس افکت به‌عنوان یک اثر تک نفره (سینگل پلیر) تصور و در نظر گرفته می‌شود.

به‌تازگی، سازندگان بازی در وبسایت رسمی الکترونیک آرتز توضیحاتی را در مورد بازی Dragon Age: Dreadwolf را به علاقه‌مندان ارائه داده‌اند. طبق گفته گری مک کی، مدیرکل BioWare، پروسه ساخت این بازی به‌تازگی فاز آلفا خود را تکمیل کرده است. در انتهای مطلب منتشر‌شده توسط این شخص، او به بازی جدید مس افکت نیز اشاره کرده‌ و گفت: «ما تیمی داریم که به سختی مشغول کار روی تصویرسازی آینده‌ای جدید و سینگل‌پلیر برای یک بازی Mass Effect هستند.»

تصویری از تیزر سینماتیک بازی Mass Effect جدید استودیو بایوور

در طول روز N7 سال ۲۰۲۱، استودیو بازی‌سازی بایوور چند آرت ورک جدید از بازی Mass Effect 5 را با طرفداران به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد سازندگان در تصویر منتشر‌شده به بازگشت شخصیت Geth که به‌عنوان یکی از آنتاگونیست‌های اصلی سری بازی‌های مس افکت شناخته می‌شود، اشاره کرده بودند. این نژاد مصنوعی توسط کواریان‌ها به وجود آمده‌اند. بدون شک انتشار بازی Mass Effect جدید برای بسیاری خوشایند خواهد بود و افراد زیادی بی‌صبرانه در انتظار انتشار اطلاعات جدید رسمی از این بازی هستند.

در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی برای نسخه جدید بازی مس افکت اعلام نشده است. این اثر به‌ نظر می‌رسد برای کنسول‌های نسل نهمی دو شرکت مایکروسافت و سونی و رایانه‌های شخصی در حال توسعه است.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع EA psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده