نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

نمایش آنتاگونیست اصلی در تریلر جدید Dark Pictures: The Devil in Me

استودیو سوپرمسیو گیمز در تریلر جدید بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me آنتاگونیست اصلی داستان را به نمایش گذاشته است.

به‌تازگی استودیو سوپرمسیو گیمز تریلر جدیدی از بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me را پخش کرد؛ اثری که آخرین قسمت از فصل اول این سری ترسناک به شمار می‌آید.

در این تریلر شاهد نمایشی از آنتاگونیست اصلی به اسم Du'Met هستیم که ظاهرا در پشت پرده‌ی بازسازی قتل‌های سریالی Murder Castle توسط یک قاتل مشهور به نام H.H. Holmes قرار دارد. همان‌طور که در تریلر نشان داده می‌شود، این آنتاگونیست می‌تواند تمام حرکات شخصیت‌های اصلی داستان را صرف‌نظر از اینکه در چه مکانی هستند، تماشا کند.

در تریلر جدید The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me که تحت عنوان قاتل سریالی هالووین پخش شد، جزئیات دیگری از آنتاگونیست داستان منتشر شده است. این جزئیات نشان می‌دهند Du’Met یک فرد گوشه‌گیر و منزوی است و نسبت به هولمز حساسیت خاصی به خرج می‌دهد؛ به طوری که تمامی اسناد و اشیای مربوط‌به این قاتل سریالی را نگه‌داری می‌کند. در قسمت The Devil in Me بازیکنان در نقش اعضای یک گروه مستندسازی به یک عمارت بزرگ دعوت شده‌اند، اما زمان زیادی طول نمی‌کشد که متوجه می‌شوند در یک تله‌ی مرگبار به دام افتاده‌اند و باید از آن زنده بیرون بیایند.

این قسمت از سری The Dark Pictures Anthology دارای مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی به مانند انواع پازل و معما است که حل کردن آن‌ها مستلزم پیدا کردن ابزار خاصی خواهد بود. همچنین مکانیسم‌های دیگری به مانند دویدن، پریدن و سیستم Inventory در این قسمت استفاده شده است. درنهایت بازیکنان باید از تفکر و هوش خود برای فرار از اتاق‌هایی با تله‌های مرگبار استفاده کنند. همچنین اهمیت انتخاب بازیکنان در این بازی به‌حدی زیاد است که یک انتخاب اشتباه می‌تواند جان یک یا تمام شخصیت‌ها را به خطر اندازد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me قرار است در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده