نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴

تأخیر راه‌یابی بلک ادم به بازی MultiVersus

استودیو پلیر فرست گیمز با انتشار یک توئیت تازه از تأخیر راه‌یابی کاراکتر بلک ادم و حالت آرکید به بازی MultiVersus خبر داد.

استودیو Player First Games تنها چند روز پس از تأیید راه‌یابی کاراکتر بلک ادم به MultiVersus با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که این ضدقهرمان دی‌سی در هفته‌ی جاری به بازی اضافه نخواهد شد. این توسعه‌دهنده هنوز تاریخ عرضه جدیدی برای بلک ادم اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.

همان‌طور که قبلا گزارش شد، کاراکتر بلک ادم باید درکنار حالت آرکید در اواخر هفته‌ی جاری به بازی MultiVersus اضافه می‌شد. این کاراکتر اخیرا به‌لطف اکران فیلم Black Adam با نقش‌آفرینی دواین جانسون مورد توجه قرار گرفته است. بنابر اعلام داده‌کاوها، حالت Arcade سه درجه‌ی سختی و ۱۰ استیج را به‌همراه می‌آورد.

علاوه‌براین، کارگردان بازی MultiVersus تأیید کرد که حالت آرکید دارای قابلیت کو-آپ خواهد بود؛ بنابراین بازیکن‌ها می‌توانند برای مقابله با حریفان مختلف با دوستان تشکیل تیم دهند. طرفدارها نباید انتظار داشته باشند که بلک ادم در بازی ظاهری شبیه راک داشته باشد و این کاراکتر براساس کمیک بوک‌ها طراحی شده است.

بازی MultiVersus درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده