// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

بازی Dragon Age: Dreadwolf اکنون تا انتها قابل تجربه است

استودیو بایوور اعلام کرد بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: Dreadwolf وارد فاز آلفای توسعه شد و اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است.

استودیو بایوور به مناسبت رسیدن بازی Dragon Age: Dreadwolf به فاز آلفا یک پست تازه را منتشر کرده است. در این پست راجع به تازه‌ترین بازی از این مجموعه نقش‌آفرینی و فانتزی نوشته شد: «ما تاکنون به سختی درحال کار روی قسمت‌های مختلف بازی بودیم. اما بعد از رسیدن به فاز آلفا، بازی کاملا جمع می‌شود. حالا برای اولین‌بار می‌توانیم کل بازی را تجربه کنیم؛ از صحنه‌های آغازین مرحله اول تا انتهای آن. می‌توانیم همه چیز را به‌صورت یک تجربه منسجم ببینیم، بشنویم، احساس کنیم و بازی کنیم».

درادامه این پست استودیو BioWare درمورد قدم‌های بعدی Dreadwolf تا زمان عرضه نوشته است که شامل افزایش بازده بصری تا فرم نهایی، تمرکز روی ویژگی‌های گیم‌پلی و ارزیابی المان‌های کلیدی است؛ از قدم زدن و پیش‌روی بازیکنان تا نحوه تکامل روابط و انسجام روایی. «حالا که قابلیت انجام یک تجربه کامل را داریم، می‌توانیم مواردی را که بیش از همه برای طرفداران اهمیت دارد، تکرار کنیم و بهبود دهیم».

بازی Dragon Age: Dreadwolf که دنباله‌ی موردانتظار نسخه Inquisition است، حداقل از سال ۲۰۱۷ در دست ساخت بوده است. در آن زمان یک نسخه اولیه از داستان بازی نوشته شده بود. باوجود مشکلات فراوان و تغییرات صورت‌گرفته در بازی مثل تغییر اعضای سازنده و انتظار بایور از بازی، بالاخره Dragon Age: Dreadwolf به انتشار نزدیک می‌شود. هنوز تاریخ از راه رسیدن بازی مشخص نیست، اما شایعات حاکی از عرضه‌ی آن در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده