نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۱

تشکیل یک تیم توسعه جدید با همکاری ویژوال آرتز و ناتی داگ توسط سونی

شرکت سونی برای کار روی یک پروژه‌ی بسیار جاه‌طلبانه، تیم توسعه‌ی داخلی جدیدی با همکاری استودیو Naughty Dog و تیم Visual Arts تشکیل می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آگهی شغلی جدیدی برای جذب یک تهیه‌کننده‌ی ارشد در پلی استیشن گلوبال ثبت شده است. این فرصت شغلی به اندازه‌ی کافی عادی به‌نظر می‌رسد، اما ظاهرا توضیحات آن نشان از برپایی یک تیم توسعه‌ی داخلی توسط شرکت سونی دارد. این تیم با مشارکت تیم Visual Arts پلی استیشن تشکیل می‌شود که تخصص زیادی در زمینه‌ی خلق انیمیشن‌ها، صحنه‌های سینمایی، موشن کپچر و موارد دیگر دارند.

بسیاری از افراد این تیم را با نام Sony Visual Arts Service Group می‌شناسند که با استناد به گزارش‌ها، پیش از انتقال بازی The Last of Us Part 1 به استودیو ناتی داگ روی آن کار می‌کرد. سپس این تیم به یک استودیو پشتیبان در پروژه تبدیل شد. آگهی شغلی اخیر به مشارکت تیم ویژوال آرتز در توسعه‌ی مجموعه بازی‌های The Last of Us اشاره دارد و خاطر نشان می‌کند که تیم توسعه‌ی داخلی جدیدی مشغول کار روی یک «پروژه‌ی بسیار جاه‌طلبانه» است.

این پروژه‌ هنوز معرفی نشده است، اما می‌دانیم که با همکاری استودیو ناتی داگ ساخته خواهد شد. در توضیحات این آگهی می‌خوانیم: «با اینکه فعلا از این بازی رونمایی نشده است، اما چشم‌انداز و برنامه‌ی روشنی برای انتشار آن داریم. ما با بهره‌گیری از مهارت‌ها و استعدادهای موجود متعهد به ارائه یک بازی با کیفیت بصری بالا و یک تجربه‌ی بسیار جذاب به بازیکن‌ها می‌شویم. از افراد مسلط به تمام جنبه‌های تولید و مدیریت آثار AAA دعوت به همکاری می‌کنیم».

با اینکه درحال‌حاضر معلوم نیست که این پروژه چه خواهد بود، اما می‌توان حدس‌هایی درباره‌ی آن زد. این بازی می‌تواند نسخه‌ی بعدی The Last of Us یا یک اسپین‌آف نظیر بازی مولتی‌پلیر مستقل مجموعه باشد. این بازی می‌تواند به برنامه‌های ناتی داگ برای تشکیل یک تیم برای توسعه‌ی بازی‌های جدید آنچارتد مربوط باشد. البته این موارد تاکنون تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی منابع رسمی منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده