نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۷

رونمایی از شخصیت ونوم برای DLC پس از عرضه‌ی Marvel’s Midnight Suns

به نظر می‌رسد که ادی براک و سیمبیوت در بسته‌ی الحاقی پس از عرضه‌ی بازی Marvel’s Midnight Suns در اختیار بازیکنان قرار خواهند گرفت.

توسعه‌دهندگان بازی Marvel’s Midnight Suns در ادامه‌ی اقدام تبلیغاتی خود در تصاحب حساب کاربری این بازی در توییتر توسط ددپول (Deadpool)، از شخصیت ونوم (Venom) به‌عنوان جدیدترین کاراکتر این بازی رونمایی کردند. تصویری که در توییت جدید #DeadpoolSuns منتشر شده، ادی براک و سیمبیوت ونوم را با ظاهری جذاب و طراحی چشمگیری نشان می‌دهد.

ونوم و استورم (Storm) جدیدترین کاراکترهایی هستند که ازطریق DLC پس از عرضه‌ی بازی، به مجموعه‌ی Marvel’s Midnight Suns اضافه خواهند شد. فهرستی که از محتوای نسخه Legendary Edition بازی منتشر شده نیز به اسکین دو شخصیت معرفی نشده اشاره داشت که در قالب سیزن پس جدید بازی منتشر خواهند شد. ضمن اینکه اطلاعات فاش شده در ماه ژوئن نشان می‌داد که این بازی از چهار بسته DLC برای محتوای پس از عرضه‌ی بازی برخوردار است که هریک از آن‌ها یک قهرمان جدید را به همراه دشمنان، مراحل و مأموریت‌های بیشتر به بازی اضافه می‌کند.

رونمایی از ونوم برای Marvel’s Midnight Suns

چهره ادی براک در Marvel’s Midnight Suns

استودیوی Firaxis و 2K Games تاکنون این اطلاعات را تأیید نکردند اما افشای این اطلاعات می‌تواند به رونمایی از محتوای سیزن پس در آینده نزدیک منجر شود. بازی Marvel's Midnight Suns برای انتشار در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. نسخه‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی نیز در زمان دیگری عرضه خواهند شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده