نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۷

انتشار بسته الحاقی تازه The Quarry به مناسبت هالووین

بازی The Quarry با تخفیف‌ها و بسته‌ی الحاقی 50s Throwback Character Outfit به استقبال هالووین می‌رود که برای مدت محدودی رایگان خواهد بود.

شرکت 2K Games با انتشار تریلر تازه بازی The Quarry در یوتیوب از بسته‌ی الحاقی جدیدی برای این بازی ترسناک رونمایی کرد. این بسته‌ی الحاقی که به‌مناسبت هالووین عرضه می‌شود، لباس‌های جدیدی را با الهام از آثار دلهره‌آور دهه‌ی ۵۰ برای کاراکترهای بازی به‌همراه می‌آورد. این پوشش‌ها تا تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) به‌شکل رایگان در کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل دریافت است.

بسته‌ی الحاقی 50s Throwback Character Outfit پس از این تاریخ با قیمت ۳.۹۹ پوند به فروش می‌رسد. طرفدارها درکنار انتشار این بسته می‌توانند انتظار فروش بازی The Quarry با ۴۰ درصد تخفیف را نیز داشته باشند. این تخفیف تنها برای نسخه‌ی دیجیتالی بازی در کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است و در بازه‌های زمانی مختلف در دسترس قرار می‌گیرد.

  • فروشگاه پلی استیشن: تنها نسخه‌ی دیلاکس – بازه‌ی زمانی ۱۹ اکتبر تا ۲ نوامبر (۲۷ مهر تا ۱۱ آبان)
  • فروشگاه مایکروسافت: نسخه‌های استاندارد و دیلاکس _ بازه‌ی زمانی ۱۸ تا ۳۱ اکتبر (۲۶ مهر تا ۹ آبان)
  • فروشگاه استیم: نسخه‌های استاندارد و دیلاکس – بازه‌ی زمانی ۲۱ اکتبر تا ۴ نوامبر (۲۹ مهر تا ۱۳ آبان)

بازی The Quarry اثری ترسناک نوجوانانه به‌شمار می‌آید که با تأثیر از فیلم‌های دلهره‌آور کلاسیک ساخته شده است. این بازی در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس قرار گرفت و به ماجراهای گروهی از شخصیت‌ها می‌پردازد که تصمیم به برگزاری یک جشن می‌گیرند. پس از اینکه این گروه خود را در معرض شکار مردم محلی تشنه به خون می‌بینند، ضیافت آن‌ها به هم می‌ریزد و ترس جای آن را می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده