نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۴

ریمیک Silent Hill 2 در مراحل پایانی فرایند ساخت قرار دارد

براساس اعلام پیوتر بابنو، رئیس استودیوی Bloober Team، فرایند توسعه بازی Silent Hill 2 Remake از حدود ۳ سال پیش آغاز شده و درحال حاضر در مراحل پایانی قرار دارد.

پیوتر بابنو، رئیس استودیوی Bloober Team در جریان مصاحبه خود در رویداد GPW Innovation Day اعلام کرده که بازی Silent Hill 2 Remake  سه سال است که آغاز شده است و حالا که این بازی به‌تازگی برای طرفداران رونمایی شده، در مراحل نهایی فرایند ساخت آن قرار داریم. بااین‌حال هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای این بازی ترسناک در نظر گرفته نشده است.

رئیس بلوبرتیم در ادامه خاطر نشان کرد که کونامی به‌زودی جزئیات زمان عرضه بازی Silent Hill 2 Remake را به مخاطبان اعلام خواهد کرد. وی همچنین تأیید کرده که کل بودجه ساخت این بازی از سوی این ناشر ژاپنی تأمین شده است.

فضای ریمیک بازی سایلنت هیل 2

Silent Hill 2 Remake درحال حاضر برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دست ساخت است. این بازی برای یک سال در انحصار کنسول نسل نهمی سونی خواهد بود.

این بازی با دنبال کردن مسیر نسخه اورجینال خود در کنسول PS2، داستان جیم ساندرلند را بازگو می‌کند که بعد از دریافت نامه‌ای از مری، همسر فوت شده‌اش به شهر سایلنت هیل آمده تا سرنخی از او پیدا کند. نسخه بازسازی شده این بازی با همکاری دو نفر از چهره‌های کلیدی نسخه اورجینال بازی در سال ۲۰۰۱ یعنی ماساهیرو ایتو و آکیرا یامائوکا ساخته شده است.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده