نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش ارتقا بصری قابل توجه Silent Hill 2 Remake نسبت‌به نسخه اصلی در ویدیو تازه

یوتیوبری با نام ElAnalistaDeBits یک ویدیو تازه برای مقایسه‌ی نسخه‌ی ریمیک Silent Hill 2 با نسخه‌ی اصلی به اشتراک گذاشت.

شرکت Konami پس از گمانه‌زنی‌ها و شایعات بی‌امان نهایتا از آینده‌ی مجموعه بازی‌های سایلنت هیل پرده برداشت. طرفدارها درکنار بازی Silent Hill f و یک اسپین‌آف با نام Silent Hill: Townfall باید منتظر تجربه‌ی بازسازی کامل بازی Silent Hill 2 باشند که در استودیوی لهستانی Bloober Team مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

نظر به اینکه بیش از ۲ دهه از زمان انتشار نسخه‌ی اصلی بازی Silent Hill 2 می‌گذرد، جای تعجبی ندارد که نسخه‌ی ریمیک آن از نظر بصری و فنی پیشرفت‌های زیادی داشته باشد. یک یوتیوبر با نام ElAnalistaDeBits اخیرا با پخش ویدیویی تازه برخی از این تغییرات را به نمایش گذاشت که این دو نسخه را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

دانلود از آپارات

با اینکه استودیو Bloober Team در زمینه‌ی توسعه‌ی برخی از بازی‌ها عملکرد چندان خوبی نداشته است، اما این توسعه‌دهنده در زمینه‌ی بصری همواره بازیکن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و بدون شک با بازی Silent Hill 2 Remake می‌خواهد پا را فراتر بگذارد. نسخه‌ی ریمیک بازی سایلنت هیل ۲ در بسیاری از بخش‌ها، از محیط‌ها و مدل کاراکترها و هیولاها گرفته تا جلوه‌های جوی نظیر مه غلیظی که شهر را پوشانده است، بهبودهای قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد.

مدتی قبل استودیو بلوبر تیم تأیید کرد که بازی Silent Hill 2 Remake با موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود و فاقد صفحات لودینگ خواهد بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این استودیو در مسیر توسعه‌ی ریمیک سایلنت هیل ۲ با محدودیت‌های زیادی برای تغییر یا گسترش محتوای بازی مواجه است.

شرکت کونامی هنوز تاریخ انتشار ریمیک Silent Hill 2 را اعلام نکرده است، اما این بازی زمان انتشار در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد. این بازی حداقل تا یک سال در انحصار کنسولی شرکت سونی قرار دارد و پس از آن امکان عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های بیشتر فراهم می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده