نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۴

ریمیک Silent Hill 2 دارای واقعی‌ترین حالت‌های چهره در این سری خواهد بود

به‌گفته‌ی بلوبر تیم، واقعی‌ترین حالت‌های چهره‌ی شخصیت‌ها در تاریخ سری سایلنت هیل در ریمیک Silent Hill 2 استفاده شده است.

بلوبر تیم، سازنده‌ی ریمیک Silent Hill 2 طی مصاحبه‌ی جدید خود با بلاگ پلی‌‌استیشن اعلام کرد که این بازی بهترین حالت‌های چهره را در کل تاریخ این مجموعه ارائه خواهد کرد. بلوبر تیم عقیده دارد این دستاورد به‌دلیل استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موشن کپچر به‌دست آمده که در مقایسه با نسخه‌ی اصلی Silent Hill 2 روی پلی استیشن 2، امکان تولید انیمیشن‌های چهره با جزئیات بیشتری را امکان‌پذیر می‌کند.

همان‌طور که قبلاً تایید شده است، بلوبر تیم برای ساخت این ریمیک از آنریل انجین 5 استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توان انتظار بهبودهای بسیاری در زمینه‌ی بصری را داشت. همچنین بلوبر تیم در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود به تغییر زاویه‌ی دید ریمیک Silent Hill 2 به دوربین روی شانه اشاره کرد که یک تغییر اصلی به شمار می‌آید و می‌توان براساس آن یک سیستم مبارزه‌ی کاملا جدید را توسعه داد. بلوبر تیم در ادامه گفت:

«هر تغییری معمولا تغییر دیگری را به همراه دارد. با استفاده از زاویه‌ی دوربین جدید، ما در حال بازسازی سیستم مبارزه و ست پیس‌های خاصی از موارد دیگر هستیم. اکنون که شما اساسا [با دوربین روی شانه] می‌توانید هر آنچه را که جیمز می‌بیند مشاهده کنید، ما می‌توانیم راه‌های جدیدی برای حفظ موقعیت بازیکن پیدا کنیم».

ریمیک Silent Hill 2 در حال حاضر برای عرضه روی پلتفرم پی سی و کنسول پلی استیشن 5 در حال توسعه است. این بازی به مدت یک سال در انحصار کنسولی شرکت سونی خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید جدیدترین تصاویر رسمی منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده