نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷

فاش شدن تصویری از گیم پلی بازی Avowed

به‌تازگی تصویری از بازی Avowed فاش شده است که گفته می‌شود این تصویر متعلق به اوایل توسعه این بازی است.

بازی Avowed در تابستان ۲۰۲۰ معرفی شد، اما از آن زمان اطلاعات زیادی از این بازی نقش‌آفرینی جدید استودیو آبسیدین منتشر نشد و طرفداران مدت زیادی است که منتظر نمایش گیم‌پلی بازی هستند. حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، تصویری از بازی Avowed فاش شده است. این تصویر که گفته می‌شود در دیسکورد فاش شده، درواقع گیم‌پلی این بازی نقش‌آفرینی را نشان می‌دهد که در آن شخصیت بازی در حال استفاده از قدرت جادو با هر دو دستش است:

اسکرین شات فاش شده از گیم پلی بازی Avowed

جز کوردن از ویندوز سنترال تایید کرد که این تصویر به بازی Avowed تعلق دارد و با اینکه گرافیک و طراحی خوبی را شاهد هستیم، اما این تصویر درواقع به بیلد اولیه بازی در سال ۲۰۲۰ تعلق دارد و بسیار قدیمی است و ممکن است چیزهای زیادی طی این مدت تغییر کرده باشد. او البته اخیرا به گیم‌پلی بازی Avowed اشاره کرده بود و باید دید درنهایت چه زمانی بازی به شکل رسمی نمایش داده خواهد شد، اما حداقل اولین تصویر از گیم‌پلی این بازی فاش شده است.

بازی Avowed یک بازی اکشن نقش آفرینی اول شخص است که درواقع اتفاقات آن در دنیای بازی Pillars of Eternity جریان دارد و بسیاری تصور می‌کنند که این بازی بی‌شباهت به اسکایریم نیست، اما طبق اطلاعات منتشر شده، بازی Avowed بیشتر با سبک و سیاق استودیو آبسیدین در دست ساخت است و احتمالا با انتظار طرفداران تا حدی تفاوت خواهد داشت. برخی اعتقاد دارند این بازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ یا نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد، اما هنوز تاریخ عرضه بازی مشخص نیست.

بازی Avowed قرار است در تاریخ نامشخصی برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه شود. بازی Pentiment، بازی بعدی استودیو آبسیدین است که این بازی قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) عرضه شود. همچنین آبسیدین در حال ساخت بازی The Outer Worlds 2 و احتمالا یک بازی اکشن نقش‌آفرینی AAA دیگر است.


منبع XboxEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده