نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱

شایعه: بلوبر تیم مجوز محدودی برای تغییر و گسترش Silent Hill 2 دارد

طبق گزارشی جدید به نظر می‌رسد بلوبر تیم در مسیر تولید ریمیک، با محدودیت‌های زیادی برای تغییر یا گسترش محتوای بازی Silent Hill 2 مواجه است.

سرانجام شرکت کونامی پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، از پروژه‌های مختلف مجموعه‌ی سایلنت هیل رونمایی کرد که مهم‌ترین آن‌ها شاید مربوط‌به ریمیک Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم باشد. این استودیو ریمیک نسخه‌ی دوم را روی آنریل انجین 5 توسعه می‌دهد و به طرفداران آن وعده‌ی کیفیت بصری ارتقایافته به همراه نورپردازی واقعی و محیط‌های پرجزئیات را داده است. علاوه‌بر این موارد، زاویه‌ی دید بازی به‌صورت دوربین روی شانه خواهد بود تا از این طریق تغییرات و مدرن‌سازی بیشتری روی گیم‌پلی و مبارزات بازی انجام شود.

بااین‌حال به نظر می‌رسد بلوبر تیم تنها از اختیارات بسیار محدودی برای ایجاد تغییر در این ریمیک بهره می‌برد. عمران خان، روزنامه‌نگاری که با افراد نزدیک به پروژه‌ی ریمیک سایلنت هیل 2 صحبت کرده است، در این‌باره می‌گوید: «کونامی از نظر اعمال تغییر یا توسعه‌ی محتوای جدید اختیارات محدودی به بلوبر تیم داده است. بااین‌حال، فکر نمی‌کنم این به معنای عدم اعمال هیچ تغییری باشد». در ادامه این خبرنگار در پاسخ به وضعیت پروژه و تاثیر این محدودیت‌ها پاسخ داد: «فکر می‌کنم کونامی یک فیل مست است که در تاریکی خود را به اطراف می‌کوبد. بااین‌حال آن‌ها تاکنون در انتخاب توسعه‌دهنده برای پروژه‌ها و دادن حق نظارت کم و بیش روی پروژه‌هایشان خوب عمل کرده‌اند».

جیمز در حال نگاه به آینه در ریمیک Silent Hill 2

ریمیک سایلنت هیل 2 تنها یکی از چند پروژه‌ی مرتبط با این سری است که کونامی اخیرا از آن‌ها رونمایی کرد. بازی Silent Hill: Townfall هم‌اکنون توسط شرکت آناپیورنا اینتراکتیو و استودیو No Code در حال ساخت است. در همین حال وظیفه‌ی ساخت بازی Silent Hill f به استودیو NeoBards سپرده شده که نویسنده‌ی رمان مصور When They Cry نگارش داستان آن را بر عهده دارد. همچنین در رویداد اخیر بازی Silent Hill: Ascension معرفی شد که یک سری ترسناک و بقا به شمار می‌آید و بازیکنان می‌توانند با تعامل‌های خود بر روند و پایان آن تاثیر بگذارند. با وجود تمام این پروژه‌های در حال ساخت، کونامی به طرفداران سایلنت هیل قول داد که نسخه‌های جدید و بیشتری از این مجموعه توسط سایر بازی‌سازها توسعه خواهند یافت.

شرکت Konami هنوز تاریخ انتشار ریمیک Silent Hill 2 را اعلام نکرده است. این بازی در آینده روی پلتفرم پی سی و کنسول‌ پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. ریمیک Silent Hill 2 حداقل تا یک سال در انحصار کنسولی شرکت سونی قرار دارد و پس از آن امکان عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های بیشتر فراهم خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی سایلنت هیل ۲ را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده