نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴

مایکروسافت: بازی Marvel’s Wolverine پلی استیشن در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

شرکت مایکروسافت ادعا می‌کند که طرفدارها باید در سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه‌ی بازی Marvel’s Wolverine روی کنسول PS5 سونی باشند.

شرکت مایکروسافت ادعا کرد که بازی Marvel’s Wolverine استودیو Insomniac Games در سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. بنابر گزارش رسانه‌ی Tech4Gamers، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (Competition and Markets Authority یا CMA) که درحال‌حاضر مشغول بررسی قرارداد تصاحب اکتیوژن بلیزارد توسط مایکروسافت است، در هفته‌ی جاری این ادعا را در قالب سندی نظارتی دریافت کرد.

شرکت مایکروسافت در این سند نظارتی به تعدادی از بازی‌های انحصاری سونی اشاره کرده است که طرفدارها باید در سال آینده منتظر راه‌یابی آن‌ها به کنسول پلی استیشن 5 باشند: «پلی استیشن نیز شماری از آثار فرست-پارتی و ترد-پارتی را برای عرضه در سال ۲۰۲۳ میلادی در اختیار دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بازی Spider-Man 2، بازی Wolverine، بازی Horizon، بازی Final Fantasy XVI و بازی Forspoken اشاره کرد».

هنوز تاریخ انتشار بازی Marvel’s Wolverine از سوی شرکت سونی و استودیو اینسامیناک گیمز اعلام نشده است. این بازی سال گذشته معرفی شد و آن زمان در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار داشت. بنابراین امکان اشتباه مایکروسافت در رابطه با انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ نیز وجود دارد. این وسط Marvel’s Spider-Man 2، دیگر بازی ابرقهرمانی استودیو Insomniac نیز برای انتشار در سال آینده در نظر گرفته شده است؛ اثری که مراحل توسعه‌ی آن به‌خوبی پیش می‌رود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده