// پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰

واکنش منتقدین به Gotham Knights

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Gotham Knights منتشر شده و نتوانسته است آنطور که باید و شاید، نظر منتقدان را به خود جلب کند.

تا قبل از معرفی Gotham Knights، چند سالی از آخرین بازی عرضه شده در شهر گاتهام می‌گذشت و کاربران بی‌صبرانه منتظر محصولی جدید بودند تا مجددا در نقش بتمن قرار بگیرند. این در حالی است که با معرفی Gotham Knights، مشخص شد که خبری از بتمن نیست و داستان در ساختاری روایت می‌شود که در آن بتمن کشته شده و حال شما در نقش یکی از چهار قهرمان همراه وی، به اکتشاف در شهر گاتهام می‌پردازید.

به‌زودی بازی Gotham Knights روانه بازار می‌شود و چندی پیش هم مشخص شد که کاربران کنسولی، تنها یک حالت قابل اجرا برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. به‌عبارتی گاتهام نایتس تنها با نرخ ۳۰ فریم برثانیه در دسترس کاربران کنسولی قرار می‌گیرد. این در حالی است که به‌تازگی میانگین امتیازات این بازی هم منتشر شده و به‌نظر می‌رسد آنطور که باید و شاید، نظر منتقدان را به خود جلب نکرده است. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی Gotham Knights را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Gotham Knights

  • سازنده: برادران وارنر مونترال
  • ناشر: برادران وارنر
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

پوستر بازی Gotham Knights

گاد ایز گیک: ۸۰ از ۱۰۰

موارد زیادی در گاتهام نایتس به‌خصوص سیستم عبور در شهر و مبارزات وجود دارد تا عاشق آن شوید. اما تعدادی نقطه ضعف مانع از این کار شده است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

Gotham Knights با خروج از زیر سایه آرکام یک بازی بزرگ ابرقهرمانی با کاراکترهای دوست داشتنی‌ای را به ارمغان می‌آورد. بااینکه بعضی از این درخشش‌ها توسط عملکرد متناقض بازی روی کنسول تعدیل شده است، اما این بهترین بازی‌ای است که می‌توان از گاتهام تجربه کرد و بیخیال گشت‌وگذار در جهان آن نشد.

گیم اینفورمر: ۷۳ از ۱۰۰

Gotham Knights به‌واسطه آبجکتیو‌، مبارزات و فعالیت‌های آشنا و متعدد خود باعث شگفت‌زده شدن من نشد، اما باعث ناامیدی من هم نشد. اینکه با تعدادی قهرمان جدید در گاتهام و ساختمان‌های مشغول گشت‌وگذار شده و داستان‌های مخفی علیه مردم‌اش را کشف کنید، سرگرم کننده است. قهرمان‌های داستان حق این را دارند که بدانند که آیا برای میراثی ستایش‌شده زندگی می‌کنند یا خیر. حتی اگر علاقه‌ای هم به این کار نداشته باشید، گاتهام به اندازه کافی افراد شروری را در خود جای داده که فارغ از اینکه چه کسی هستید، با مشت زدن به آن‌ها لحظات خوبی را به ارمغان بیاورید.

گیمینگ بولت: ۷۰ از ۱۰۰

Gotham Knights اصرار دارد که یک بازی جهان بازی با المان‌های نقش‌آفرینی مدرن باشد که به تعدادی مشکلات گیم‌پلی و مکانیسم‌های کلی عذاب آور ختم شده است. بااین‌وجود لحظات سرگرم کننده بسیاری وجود دارد و می‌توانید یک داستان درگیر کننده را تجربه کنید. شاید در حد و اندازه آرکام نباشد، اما به نوبه خود بازی خوبی است.

گیمزرادار: ۵۰ از ۱۰۰

یک بازی متقاعد کننده در دل Gotham Knights قرار دارد، اما پشت مشکلاتی نظیر UX شلوغ، سیستم ساخت و ساز و شخصی‌سازی بلا استفاده و سیستم مبارزات پنهان شده است. من واقعا معتقدم که برادران وارنر گیمز مونترال قادر به خلق بزرگ‌ترین‌ها هستند، اما این بازی‌ای نیست که گاتهام ‌آن هم پس از مرگ بروس وین، لایق‌اش باشد. همچنین محصولی نیست که به‌دنبال نقل مکان راک‌استدی به متروپولیس و خلق Suicide Squad: Kill the Justice League شاهد آن باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده