نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۱

دستیابی Cyberpunk 2077 به ۱ میلیون بازیکن فعال روزانه در ۴ هفته متوالی

استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 برای چهار هفته‌ی متوالی یک میلیون بازیکن فعال روزانه داشته است.

بازی Cyberpunk 2077 در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی جذب بازیکن داشت که این موفقیت را بیشتر مدیون پخش انیمه‌ی سریالی Cyberpunk: Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) نتفلیکس است. البته به‌نظر نمی‌رسد که گیمرها به این زودی‌ها از این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز استودیو CD Projekt RED دلسرد شوند.

ماه گذشته استودیو سی‌دی پراجکت رد از تجربه‌ی بازی سایبرپانک 2077 توسط بیش از یک میلیون بازیکن فعال روزانه در طول یک هفته خبر داد و ظاهرا این روند همچنان ادامه دارد. استودیو CD Projekt RED اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 برای ۴ هفته‌ی متوالی یک میلیون بازیکن فعال روزانه داشته است. در این شرایط پُر بیراه نیست اگر بگوییم که این بازی در حال حفظ یک پایگاه از بازیکن‌های بسیار فعال و پرشور است.

البته با انتشار بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی Phantom Liberty در سال آینده می‌توان دوباره انتظار افزایش قابل‌توجه تعداد بازیکن‌ها را داشت. بازی Cyberpunk 2077 تا پایان ماه سپتامبر بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. استودیو سی‌دی پراجکت اخیرا تأیید کرد که به‌زودی توسعه‌ی Project Orion، دنباله سایبرپانک 2077 را آغاز خواهد کرد؛ اثری که توسط یک تیم تازه مستقر در آمریکای شمالی مراحل توسعه را پشت سر خواهد گذاشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده