// پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۰۸

بازی‌های جدید سایلنت هیل معرفی شدند؛ از Silent Hill F تا Silent Hill Townfall

در جریان شوکیس شرکت کونامی از مجموعه Silent Hill، سه بازی جدید از جهان این سری دوست داشتنی معرفی شد که از میان‌ آن‌ها می‌توان به Silent Hill Townfall اشاره کرد.

چندی پیش بود که شرکت کونامی، ناشر سری Silent Hill، اعلام کرد که رأس ساعت ۰۰:۳۰ بامدام پنجشنبه ۲۸ مهر ماه شوکیس جدیدی را با محوریت سایلنت هیل برگزار می‌کند. در شروع این رویداد، شاهد معرفی بازسازی بازی پرطرفدار و موفق Silent Hill 2 بودیم، اما این تمام نکات جالب رویداد Silent Hill نبود. زیرا سه بازی دیگر از جهان Silent Hill هم معرفی شد.

دستگاه ضبط در Silent Hill TOwnfall

اولین بازی، Silent Hill Townfall نام دارد که توسط استودیو No Code درحال توسعه است؛ استودیویی که بازی‌هایی نظیر Observation و Stories Untold را در کارنامه دارد.

لوگو بازی Silent Hill Ascension

دومین بازی جدید، Silent Hill Ascension نام دارد و یک تجربه تعاملی به حساب می‌آید. به‌عبارتی، این بازی یک «یک تجربه‌ی تعاملی جدید مبتنی بر استریم ویدیو» را ارائه می‌دهد و هواداران می‌توانند با تماشا کردن آن‌، درکنار یکدیگر تصمیم‌های مختلفی را بگیرند تا روند داستان پیش برود.

مجسمه‌ای در بازی Silent Hill F

بااین‌حال، آخرین مورد Silent Hill F نامیده می‌شود که یک بازی کاملا جدید دیگر است و استودیو Neobards Entertainment روی آن کار می‌کند؛ تیمی که روی Re:Verse هم کار کرده است.


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده