نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶

بازی The Callisto Protocol حالت Performance با فریم‌ریت ۶۰ خواهد داشت

با اعلام استودیو Striking Distance، بازی The Callisto Protocol در حالت Performance با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

در روزهای گذشته، بازی Gotham Knights به‌دلیل عدم امکان تجربه با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است. در پی این موضوع اخیرا استودیو Striking Distance تایید کرد که بازی وحشت و بقای The Callisto Protocol در زمان انتشار دارای حالت Performance خواهد بود تا بازیکنان بتوانند با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به تجربه‌ی آن بپردازند.

بااین‌حال باید توجه داشت که The Callisto Protocol یک بازی خطی تک‌نفره است، اما Gotham Knights یک بازی جهان باز با پشتیبانی از حالت Co-op به حساب می‌آید. همچنین سازنده‌ی The Callisto Protocol هنوز اعلام نکرده است که در حالت Performance، بازی روی چه رزولوشنی اجرا خواهد شد.

هیولای دو سر در مقابل جیکوب در بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol قرار است در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. طبق پیش‌بینی‌ها، مدت زمان لازم برای تجربه‌ی این بازی حدود ۱۲ تا ۱۴ ساعت است. کالیستو پروتکل دارای انیمیشن‌های مرگ بسیار زیادی خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده