نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۱

انتشار اطلاعات از محتوای پس از عرضه Call of Duty: Modern Warfare 2

شرکت اکتیویژن پیرامون محتوای پس از عرضه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 اطلاعاتی را منتشر کرد.

استودیوی اینفینیتی وارد به‌عنوان سازنده و شرکت اکتیویژن به‌عنوان ناشر به برخی برنامه‌های خود برای دوران پس از عرضه‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 اشاره کردند. باتوجه‌به تاریخ انتشار بازی در ۲۸ اکتبر (۶ آبان) امسال، اولین فصل این بازی به همراه محتوای زنده در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) امسال برگزار خواهد شد. همچنین در همین تاریخ بازی بتل‌رویال Warzone 2 و حالت DMZ نیز راه‌اندازی می‌شود.

طبق گفته‌ی اکتیویژن، اولین مجموعه از مبارزات Raid که شامل تیم‌هایی سه نفره است و بازیکنان باید به‌صورت کوآپ در مبارزاتی نفسگیر شرکت کنند. گیمزها باید با همکاری تیمی به حل برخی از پازل‌ها بپردازند، در تاریخ ۲۳ آذر (۱۴ دسامبر) سال جاری همراه‌با به‌روزرسانی Reloaded فصل اول در دسترس قرار خواهد گرفت. درواقع مبارزات بخش Raid به‌نوعی ادامه‌ی کمپین بخش تک نفره هستند.

شخصیت بازی Call of Duty: Modern Warfare 2

Raidهای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بخشی از حالت کوآپ Special Operas خواهند بود که اولین‌بار در نسخه اصلی Modern Warfare 2 در سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرد. در زمان راه‌اندازی، حالت Special Ops شامل سه مأموریت در نقشه‌ی Al Mazrah خواهد بود. اولین مأموریت با محوریت مخفی کاری Bad Situation نام دارد. مأموریت دوم با تمرکز بر مبارزات روی اتومبیل، Vehicle Escape است و سومین مأموریت به نام Observatory Defense با تمرکز بر دفاع از یک منطقه خواهد بود.

همچنین بازیکنان می‌توانند از بین سه کیت کلاس‌بندی‌شده به نام‌های Assault ،Medic و Engineer یکی را انتخاب کنند. کیت Assault روی زره‌های سنگین و در سطوح بالاتر، استفاده سریع‌تر از آیتم‌ها، ظرفیت زره بالاتر و Stim رایگان تمرکز دارد. کیت Medic بر توانایی‌هایی به مانند احیای سریع‌تر و استفاده از Stim Pistol برای احیا از فاصله‌ی دورتر تمرکز دارد تا از این طریق بتواند از اعضای گروه پشتیبانی کند.

شخصیت‌های بخش چندنفره Call of Duty: Modern Warfare 2

درنهایت کیت Engineer می‌تواند کاربرد تجهیزات را ارتقا دهد و با استفاده از Snapshot Pulse خود قادر است دشمنانی که در فاصله‌ی نزدیک هستند را شناسایی کند. در پایان اکتیویژن به علاقه‌مندان مبارزات Raid توصیه کرد تا هر سه مأموریت را با سه ستاره به پایان برسانند و سعی کنند قبل از شروع Raid، حداقل یک کیت را تا سطح پنجم ارتقا دهند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده