// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پایان پشتیبانی از سرویس آنلاین تعدادی از بازی های شرکت EA

شرکت EA قصد دارد در ماه‌های آتی پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین بعضی بازی‌های خود همانند Mirror’s Edge و Onrush را برای همیشه متوقف کند.

بسیاری از گیمرها پس از چند سال همچنان به تجربه‌ی آنلاین بازی‌های قدیمی مورد علاقه‌ی خود ادامه می‌دهند. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این دسته از بازیکنان پایان پشتیبانی رسمی از بازی‌های قدیمی است. در جریان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شده‌ایم که شرکت Electronic Arts قرار است در ماه‌های آینده پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین تعدادی از بازی‌های خود را برای همیشه متوقف کند.

طبق فهرست منتشرشده، پشتیبانی آنلاین از بازی‌های اکشن شوتر Army of Two: The 40th Day و Army of Two: The Devil’s Cartel در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) به پایان می‌رسد.

سرویس‌های آنلاین بازی‌های Mercenaries 2 (کنسول‌های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360)،Command & Conquer: Red Alert 3 (پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360)، Command & Conquer 3: Tiberium Wars و بسته‌ی الحاقی آن با نام Kane’s Wrath (ایکس باکس 360) نیز تنها تا ۹ نوامبر (۱۸ آبان) در دسترس خواهند بود.

پس از آن در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) شاهد بسته شدن سرورهای بازی Onrush خواهیم بود و درنهایت پشتیبانی آنلاین بازی‌های Mirror’s Edge ،NBA Jam On Fire Edition ،Gatling Gears و Shank 2 در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (۲۰ دی) به پایان راه خود می‌رسد.

تصویری از بازی Onrush

الکترونیک آرتز، شرکت ناشر این بازی‌ها در همین راستا بیانیه‌ای منتشر کرده است: «تصمیم‌گیری برای حذف یک سری ویژگی‌ها یا بخش‌های بازی‌های خاصی از آثار EA Games یا پایان پشتیبانی از سرویس‌های آنلاین بازی‌های قدیمی‌تر EA Games هیچ‌وقت آسان نیست. تیم‌های توسعه‌دهنده به اندازه‌ی بازیکنان قلب و روح خود را در اختیار بازی‌های ما و ویژگی‌ها و مادهای آن‌ها قرار می‌دهند. به همین دلیل مشاهده‌ی از رده خارج شدن یکی از این بازی‌ها بسیار سخت است.

هم‌زمان که بازی‌های جدید جایگزین آثار قدیمی می‌شوند، تعداد بازیکنانی که هنوز در حال تجربه‌ی بازی‌های قدیمی هستند تا حدی کاهش می‌یابد؛ معمولا تا کمتر از یک درصد از بیشینه‌ی بازیکنان آنلاین در میان تمامی آثار EA. [در نتیجه] دیگر [پرداختن به] تمامی کارهای پشت صحنه‌ای که برای زنده نگه داشتن سرویس‌های آنلاین آن بازی‌ها انجام می‌شود، عملی نیست.

ما متعهد هستیم تا با عرضه‌ی مداوم به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی‌های خود عملکرد و بخش‌های مختلف آن‌ها را بهبود ببخشیم تا تجربه‌ی آن‌ها تا بیشترین زمان ممکن لذت‌بخش باقی بماند. این تعهد ما به گیم‌پلی عالی گاهی به این معنی است که ویژگی‌ها و بخش‌های قدیمی باید کنار گذاشته شوند».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده