نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

زمان انتشار نمرات بازی God of War Ragnarok مشخص شد

طرفدارها نباید زمان زیادی را برای مطالعه‌ی نقدهای بازی God of War Ragnarok استودیو سانتا مونیکا منتظر بمانند.

استودیو Santa Monica که دیگر فاصله‌ی اندکی تا انتشار بازی God of War Ragnarok دارد، چند روز قبل از پایان مراحل توسعه‌ی اثر خبر داد. اما همچنان انتظار برای تجربه‌ی گاد آو وار رگناروک دشوار است. در این بین خوشبختانه طرفدارها نباید زمان زیادی را برای مطالعه‌ی نقدهای این دنباله مورد انتظار، منتظر بمانند. مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، جردن میدلر از رسانه‌ی Video Game Chronicle با انتشار یک توئیت گفت که نقد خود را رأس ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۱۲ آبان به‌وقت ایران منتشر خواهد کرد.

رسانه Next Gen Base و جف کیلی نیز با انتشار توئیت‌هایی همین تاریخ را برای انتشار نقدهای خود تأیید کردند. آن‌ها اعلام کردند که پیش‌نمایش بازی God of War Ragnarok رأس ساعت ۱۶:۳۰ جمعه، ۲۹ مهر به‌وقت ایران منتشر خواهد شد. باید دید که چه مقدار از بازی به نمایش گذاشته می‌شود، اما پخش تریلرهای گیم‌پلی قطعی به‌نظر می‌رسد.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) به‌شکل انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. وقایع این دنباله چند سال پس از نسخه‌ی قبلی رخ می‌دهد که کریتوس و آترئوس از نبرد رگناروک دوری می‌کنند، اما طولی نمی‌کشد که با فریا، ثور، والکری‌های تازه مانند Hrist و Gna و موارد دیگری روبه‌رو می‌شوند. تجربه‌ی کامل گاد آو وار رگناروک ۴۰ ساعت طول می‌کشد که ۲۰ ساعت برای تکمیل داستان اصلی نیاز است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی God of War Ragnarok درجه‌ی سنی M یا مناسب افراد بالای ۱۷ سال را از سوی سازمان ESRB دریافت کرد. در این بازی شاهد خون‌ریزی و خشونت زیادی خواهیم بود و کریتوس و آترئوس در ماجراجویی خود به مبارزه‌ی تن‌به‌تن با مهاجمان انسانی و موجوداتی نظیر اژدها، ترول‌ها و سنتور‌ها می‌پردازند. این بازی دارای چند ساعت میان‌پرده است که از روایت داستانی غنی و پرجزئیات حکایت دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده