نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

اعلام زمان دقیق برگزاری رویداد Resident Evil Showcase توسط کپکام

شرکت کپکام شوکیس جدیدی را برای ارائه جزئیات بیشتر از بازی Resident Evil Village: Gold Edition و ریمیک Resident Evil 4 برگزار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت کپکام از میزبانی رویداد Resident Evil Showcase جدیدی خبر داده است. این ناشر ژاپنی با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که این شوکیس رأس ساعت ۱:۳۰ بامداد جمعه، ۲۹ مهر به‌وقت ایران برگزار می‌شود و در کانال رسمی توییچ Resident Evil به‌شکل زنده پخش خواهد شد.

تمرکز رویداد Resident Evil Showcase روی بازی Resident Evil Village: Gold Edition و ریمیک Resident Evil 4 خواهد بود. در اطلاعیه برگزاری این رویداد آمده است که طرفدارها باید انتظار موارد دیگری را نیز در شوکیس پیش‌رو داشته باشند. درحال‌حاضر معلوم نیست که آیا این به معنای معرفی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Resident Evil خواهد بود یا باید انتظار رونمایی از بسته‌های الحاقی بیشتر برای رزیدنت ایول ویلیج را داشته باشیم.

بازی Resident Evil Village: Gold Edition برای انتشار در اواخر ماه جاری در نظر گرفته شده است و شامل بازی اصلی و بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی The Winters می‌شود که حالت سوم-شخص، محتوای اضافی جدیدی برای بخش The Mercenaries و بسته‌ی الحاقی داستانی Shadows of Rose را در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

بازی Resident Evil 4 Remake نیز دارای جلوه‌های بصری بهبودیافته خواهد بود. هنوز جزئیات زیادی از این نسخه به اشتراک گذاشته نشده است و تنها می‌دانیم که ریمیک رزیدنت ایول ۴ در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) به پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس کامپیوتر راه می‌یابد. با اینکه این مورد تاکنون تأیید نشده است، اما احتمال عرضه‌ی این بازی برای ایکس باکس وان نیز وجود دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده