نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

نمایش مراحل بازی Dead Space Remake در تریلرهای گیم پلی لورفته

ویدیوهای لورفته از بازی Dead Space Remake بخش‌های زیادی از گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشتند.

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو موتیو اخیرا بخش‌های زیادی از بازی Dead Space Remake را به گیمرها نشان دادند که نظر بسیاری از طرفدارها را به خود جلب کرد. نمایش‌های بازی، از نخستین تریلر گیم‌پلی گرفته تا آخرین تریلر طولانی همگی نوید ارائه یک تجربه‌ی بصری خارق‌العاده را به طرفدارها می‌دادند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی این بازی ترسناک بقامحور فاش شده است.

کانال یوتیوب Gameplay Place اخیرا ۴۰ دقیقه از گیم‌پلی بدون وقفه‌ی بازی Dead Space Remake را در ۴ قسمت پخش کرد که در آن‌ها خبری از توضیحات اضافی نیست. نظر به اینکه این ویدیوها به بیرون درز کرده است، شرکت الکترونیک آرتز فورا ۳ ویدیو از میان آن‌ها را حذف کرد و تنها یکی از آن‌ها هنوز قابل مشاهده است.

این ویدیوها مراحل دوم و سوم بازی Dead Space Remake را به نمایش گذاشتند که با رسیدن آیزاک کلارک به اتاق کنترل سفینه‌ی USG Ishimura پایان می‌یابند؛ جایی‌که قهرمان داستان برای راه‌اندازی دوباره‌ی موتورها تلاش می‌کند. این ویدیوها بسیاری از مبارزات خونین بازی را نشان می‌دهند و نگاهی به اتمسفر، جلوه‌های بصری و موارد دیگر دارند. هنوز چند ماه تا انتشار ریمیک دد اسپیس باقی مانده است، بنابراین این ویدیوها محصول نهایی را نشان نمی‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر می‌شود. این بازی دارای مأموریت‌های فرعی داستانی، پیش‌زمینه‌های داستانی گسترده و دوربین بدون وقفه برای نمایش داستان بدون کات تصویری خواهد بود. شرکت EA تایید کرد که نسخه‌های کنسولی بازی با برچسب قیمت ۷۰ دلاری روانه‌ی بازار می‌شوند و نسخه‌ی کامپیوتر ۶۰ دلار قیمت دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده