نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳

کاهش چشمگیر وزن هدست واقعیت مجازی PSVR2

تصاویری که از دفترچه راهنمای نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی PSVR منتشر شده، نشان می‌دهد که سونی وزن هدست VR جدید خود را به‌طور قابل توجهی کاهش داده است.

پرینتی از دفترچه راهنمای هدست PSVR2 پیش از عرضه رسمی آن در سال آینده میلادی فاش شده که اطلاعات بیشتری از نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی پلی استیشن را در اختیار ما قرار می‌دهد. علامت کپی رایت سال ۲۰۲۳ در تصاویری که ازطریق توییتر منتشر شده، قابل مشاهده است. Brad Lynch در توییتر توضیح داده که در این تصاویر می‌تواند کاهش وزن کلی هدست را تأیید کرد. درحالی که کیت توسعه این هدست حدود ۶۳۰ گرم وزن داشت، حالا به نظر می‌رسد که وزن محصول نهایی آن ۵۶۰ گرم است؛ کاهش وزنی که مسلما مورد رضایت کاربران این هدست خواهد بود.

دفترچه راهنمای PSVR2

البته که نمی‌توان اطلاعات زیادی را ازطریق این تصاویر استخراج کرد، اما در این دفترچه گفته شده که چطور باید PSVR2 را ازطریق یک پورت USB-C در بخش جلویی کنسول به به PS5 متصل کرد. علاوه‌بر این اشارات متعددی به کنترلرهای سنس PSVR2 شده که عملاً تأیید می‌کند این کنترلرها با هدست همراه خواهند بود؛ هرچند همیشه این انتظار می‌رفت.

شاید هیجان انگیزترین موضوعی که در اینجا وجود دارد، نزدیک شدن به زمان عرضه هدست PSVR2 باشد. به نظر می‌رسد که سونی شروع به پر کردن موجودی انبارهای خود کرده و برای عرضه هدست واقعیت مجازی جدید آماده می‌شود. براساس گزارش‌های منتشرشده، این شرکت می‌تواند تا زمان عرضه هدست‌های PSVR2 تا ۲ میلیون هدست را آماده عرضه به بازار کند که باتوجه به جامعه‌ی کاربران نسل جدید این محصول عدد بسیار بزرگی محسوب می‌شود.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده