نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

رونمایی از رویداد هالووین بازی For Honor

شرکت یوبیسافت با یک رویداد تازه در بازی For Honor به استقبال هالووین می‌رود؛ اثری که اکنون به‌طور کامل از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت یوبیسافت به رونمایی از رویداد جدیدی با حال‌وهوای هالووین برای بازی For Honor پرداخته است. این رویدادِ دارای محدودیت زمانی که با نام Web of the Jorogumo شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) کلید می‌خورد و تا تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان)  در دسترس خواهد بود.

شرکت Ubisoft کار فعال‌سازی کراس-پلی بخش مولتی‌پلیر بازی فور آنر را به‌صورت کامل انجام است. این قابلیت به کاربران همه‌ی پلتفرم‌ها اجازه می‌دهد تا به‌وسیله‌ی حساب Ubisoft Connect با سایر بازیکن‌ها به تجربه‌ی بازی بپردازند. رویداد Web of the Jorogumo یک حالت PVE (بازیکن دربرابر محیط) چهارنفره را به‌همراه می‌آورد که در آن باید برای محافظت از میکو، تسخیر مناطق، مبارزه با سامورایی تسخیرشده در یک نقشه با یکدیگر همکاری کرد.

رویداد Web of the Jorogumo یک پوسته‌ی تازه برای Meiko the Yokai Slayer نیز به ارمغان می‌آورد که در همان روز شروع رویداد در دسترس قرار می‌گیرد. گیمرها با شرکت در این رویداد شانس دریافت یک افکت، یک لباس نبرد و لوازم تزئینی را خواهند داشت. همچنین می‌توان انتظار راه‌یابی آیتم‌های جدیدی با حال‌وهوای هالووین را به فروشگاه درون بازی داشت که از میان آن‌ها می‌توان به Executionها، پوشش‌ها و ایموت‌ها اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده