// شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۲

معرفی بخش کواپ چهارنفره‌ی بازی Gotham Knights

استودیو WB Games Montreal با پخش تیزری کوتاه از Heroic Assault، بخش چهارنفره‌ی بازی Gotham Knights رونمایی کرد.

بازی Gotham Knights سرانجام یک هفته‌ی دیگر عرضه می‌شود و گیمرها می‌توانند در نقش چهار شخصیت قابل‌بازی نایت‌وینگ، بت‌گرل، رابین و ردهود در خیابان‌های گاتهام با جنایات مبارزه کنند. اما بخش کوآپ این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز از تنها دو بازیکن پشتیبانی می‌کند و بازیکنان قادر نیستند کمپین را به‌صورت چهارنفره تجربه کنند.

استودیو WB Games Montreal به‌تازگی بخش جدید چهارنفره‌ای را به نام Heroic Assault معرفی کرده است که به‌صورت یک به‌روزرسانی رایگان در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) منتشر خواهد شد. در ادامه تیزر کوتاه معرفی این بخش را مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بخش سؤالات متداول وب‌سایت Gotham Knights توسعه‌دهندگان Heroic Assault را به‌عنوان بخشی جدا از کمپین معرفی کرده‌اند که در محوطه‌ای همانند میدان مبارزه جریان دارد. این محوطه از 30 طبقه تشکیل شده است و بازیکنان با شکست دادن دشمنان و تکمیل اهداف مختلف به طبقه‌ی بعدی راه می‌یابند.

پیش‌ازاین اعلام شده بود که بازیکنان برای تجربه‌ی بخش کوآپ بازی شوالیه‌های گاتهام بسته به کنسول خود به سرویس پلی استیشن پلاس یا ایکس باکس لایو گلد نیاز دارند و انتظار می‌رود بخش Heroic Assault نیز از این قاعده مستثنی نباشد. هنوز مشخص نیست که آیا تجربه‌ی این بخش جوایز یا هدایایی همانند آیتم‌های اختصاصی یا تزئینی که در بخش کمپین به‌دست نمی‌آیند، به همراه دارد یا خیر. برای جزئیات بیشتر و نمایش گیم‌پلی این بخش باید منتظر اخبار آتی از سازندگان بمانیم.

بازی Gotham Knights در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده