// شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

نمایش ویولا و نسخه های مختلف بایونتا در تریلر جدید بازی Bayonetta 3

شرکت Nintendo و استودیو Platinum Games در تریلر جدید بازی انحصاری Bayonetta 3 که زمان اندکی تا عرضه‌ی آن باقی مانده است، چند بایونتا با جلوه‌های متفاوت را نشان دادند.

درحالی‌که بایونتا ۳ در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) به‌دست گیمرهای کنسول نینتندو سوییچ می‌رسد، طرفدارها می‌توانند تازه‌ترین تریلر آن را در کانال یوتیوب رسمی شعبه آمریکا شرکت Nintendo تماشا کنند. استودیو پلاتینیوم گیمز به‌عنوان سازنده‌ی بازی Bayonetta 3 در این تریلر روی به تصویر کشیدن نسخه‌های مختلف بایونتا تمرکز کرد که هرکدام از آن‌ها ظاهر و توانایی‌های جالبی را به نمایش می‌گذارد.

کاراکتر ویولا، جادوگر در حال آموزش دیدن هم در این تریلر دیده می‌شود؛ همچون چند شخصیت آشنای مجموعه که ثانیه‌هایی از این پیش‌نمایش هیجان‌انگیز را به خود اختصاص داده‌اند.

بازی Bayonetta 3 (بایونتا ۳) کنسول نینتندو سوییچ

در این تریلر دیالوگ‌هایی از زبان شخصیت بایونتا با صداپیشگی جنیفر هیل را شنیدیم؛ هنرمندی با سابقه‌ی سال‌ها حضور در صنعت ویدیوگیم که با ایفای نقش شخصیت‌هایی همچون ریوت از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و سموس ارن از بازی‌های Metroid Prime شناخته می‌شود.

پلاتینیوم گیمز به بازیکن‌ها وعده داده است که در بازی Bayonetta 3 شاهد مواردی جدید و جذاب در بخش‌های مختلف گیم‌پلی اکشن خواهیم بود؛ چه طی اوقاتی که به‌صورت ناگهانی طی آخرین فرصت جاخالی می‌دهید و چه زمانی‌که با یکی از حملات تمام‌کننده‌ی شیطانی، دشمن را از بین می‌برید. یکی از بزرگ‌ترین آپدیت‌های موجود برای شخصیت بایونتا با اسم Demon Masquerade در بازی انحصاری Bayonetta 3 قرار دارد. این قابلیت به بایونتا قدرت تبدیل شدن به یکی از نسخه‌های جدید و قدرتمند خود را می‌دهد.

ویولا نیز یکی از شخصیت‌های قابل بازی در بایونتا ۳ است. او از شمشیرهای مختلف و قابلیت پری بهره می‌برد تا نقشی قابل‌توجه در میدان نبرد داشته باشد. تیم سازنده اعلام کرده است که اگر بازی برای یک گیمر بیش از حد چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد، او می‌تواند به‌سادگی تنظیمات را تغییر دهد تا حرکات دفاعی و کمبوهای پیچیده به‌صورت اتوماتیک در جریان مبارزات اجرا شوند.

اکنون تنها ۱۳ روز تا انتشار بازی Bayonetta 3 فاصله داریم. یوجی ناکائو در مقام تهیه‌کننده، یوسوکه میاتا در مقام کارگردان و ماری شیمازاکی در مقام طراح شخصیت از جمله سازندگان کلیدی بایونا ۳ هستند. کارگردانی سکانس‌های سینمایی بر عهده‌ی یوجی شیمومورا و ماساکی سوزومورا بوده است. در این بین آتسوشی اینابا و هیدکی کامیا به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه معرفی شده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده