// جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۱

احتمال افشا شدن تصویر یکی از لوکیشن‌های بازی Alan Wake 2

هواداران حدس می‌زنند در جدیدترین ویدیوی استودیو Remedy شاهد یکی از مکان‌های بازی Alan Wake 2 هستیم.

شرکت فنلاندی Remedy Entertainment امروز ویدیویی درباره‌ی ابزار Universal Scene Description و به‌کارگیری آن در روند توسعه‌ی بازی‌ها و موتور بازی‌سازی Northlight، انجین اختصاصی رمدی منتشر کرد. در دقیقه‌ی پنجم این ویدیو شاهد تصویری از محیط داخلی ابزار ویرایش انجین نورث‌لایت هستیم که بیشتر اجزای آن بسیار خام و ساده و سایر بخش‌های آن نیز نشان‌دهنده‌ی ابزارهای مختلف ویرایش هستند:

تصویر احتمالی از بازی Alan Wake 2 در کتابخانه نیویورک

در قسمت مرکزی تصویر شاهد فردی در یک سرسرای بزرگ با طاق‌های فراوان هستیم که سلاحی در دست دارد. این تصویر فاقد بافت و بسیار ابتدایی است، به همین دلیل به‌جز خطوط نارنجی اطراف شخصیت مرکزی شاهد هیچ رنگی جز طیف‌های مختلف خاکستری نیستیم.

کاربری با نام Sir_Galehaut این تصویر را در ساب‌ردیت Alan Wake 2 به اشتراک گذاشته است و درباره‌ی مکانی که شاهد آن هستیم، حدس‌هایی ارائه داده است. او اعتقاد دارد این تصویر متعلق به بازی آلن ویک 2 است و این اثر مانند بسیاری از بازی‌های رمدی و بخش‌هایی از بازی Alan Wake در نیویورک جریان دارد. Sir_Galehaut با جست‌وجوی National Library، نام فایل نشان‌داده‌شده در ویدیو و شهر ذکر شده به نتایج جالبی دست پیدا کرده است.

به‌نظر می‌رسد در این تصویر شاهد شعبه‌ی اصلی کتابخانه‌ی عمومی نیویورک هستیم. این کتابخانه در واقعیت شباهت زیادی با تصویر فوق دارد و در طراحی محیط آن از طاق‌های سنگی فراوان و چراغ‌هایی کروی استفاده شده است. همان‌گونه که Sir_Galehaut اشاره کرده است، سینمادوستان این مکان را از فیلم‌هایی مانند Ghostbusters، The Thomas Crown Affair، Spider-Man و 13 Going On 30 به‌خاطر می‌آورند.

ویدیویی که رمدی منتشر کرده است با معرفی این شرکت و نمایش تعدادی از آثار درحال‌توسعه شروع می‌شود. این شرکت بزرگ هم‌اکنون در حال توسعه‌ی بازی‌های Alan Wake 2، یک اسپین‌آف چندنفره از بازی کنترل با نام رمز Condor، بازی چندنفره‌ی دیگری به نام Vanguard، ریمیک دو نسخه‌ی ابتدایی مکس پین و دنباله احتمالی کنترل است.

تصویر حاضر در ویدیوی رمدی می‌تواند مربوط‌به هرکدام از این بازی‌ها باشد؛ اما باید توجه داشت که در بازی‌های اصلی مکس پین 1 و 2 یا هیچ‌کدام از ساخته‌های رمدی شاهد این کتابخانه نبوده‌ایم.

بازی Alan Wake 2 قرار است در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده