نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰

تریلر نسخه کامپیوتر Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

تریلر جدید بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، ویژگی‌های اختصاصی نسخه پی‌سی این بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

پس از گذشت دو سال از عرضه‌ی نسخه اسپین‌آف بازی اسپایدرمن با محوریت شخصیت مایلز مورالز روی کنسول‌ پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، حالا استودیوی اینسامنیاک تریلر جدیدی از نسخه کامپیوتر این بازی منتشر کرده است که از وجود قابلیت تصویر فوق‌عریض و نرخ فریم نامحدود در این بازی خبر می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ رسمی پلی استیشن، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) امسال و با قیمت ۴۹/۹۹ دلار روی پلتفرم استیم و اپیک گیمز استور عرضه می‌شود. علاوه‌بر پشتیبانی از فناوری‌های بازسازی تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی انویدیا مانند نسل دوم و سوم DLSS، مایلز مورالز از فناوری‌های Nvidia Reflex برای کاهش تأخیر ورودی و آنتی‌ایلیزینگ اختصاصی انویدیا با نام Nvidia DLAA که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت نهایی بازی استفاده می‌کند، نیز بهره می‌برد.

پشتیبانی از تکنولوژی ری‌تریسینگ در دو بخش بازتاب‌ها و سایه‌ها نیز درکنار رزولوشن‌های متنوع 16:10 21:9 و 32:9 از دیگر امکانات گرافیکی این نسخه از بازی خواهد بود، همچنین گیمرهای حرفه‌ای توانایی اجرای این بازی روی نسبت تصویر 48:9 در بستر سه مانیتور متصل به‌هم و فناوری Nvidia Surround را نیز خواهد داشت. شما می‌توانید تریلر نسخه کامپیوتر اسپایدرمن: مایلز مورالز را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

سونی همچنین تایید کرد بازیکنان دارنده‌ی کنترلر دوال‌سنس نیز می‌توانند با اتصال سیمی این کنترلر ازطریق درگاه USB، از تجربه گیم‌پلی این بازی به‌همراه بازخورد هپتیک و تریگرهای انطباقی لذت ببرند. به‌علاوه امکان شخصی‌سازی کامل فرمان‌ها و کنترل‌های بازی روی موس و کی‌بورد نیز امکان‌پذیر است.

همچنین تمامی کاربرانی که به پیش خرید این بازی روی هر دو استور استیم و اپیک گیمز بپردازند، علاوه‌بر دو اسکین T.R.A.C.K. و اسکین اختصاصی Into the Spider-Verse، سه اسکیل پوینت و آیتم Gravity Well را نیز در هنگام انتشار بازی دریافت خواهند کرد. البته امکان دسترسی به این موارد در جریان گیم‌پلی بازی نیز امکان‌پذیر است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی زومجی از نسخه پلی استیشن 4 بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز نگاهی بیندازید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده