نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷

ایجاد قابلیت انتقال فایل‌ ذخیره Cyberpunk 2077 از گوگل استیدیا به سایر پلتفرم‌ ها

دارندگان Cyberpunk 2077 روی گوگل استیدیا این قابلیت را دارند تا فایل‌ ذخیره بازی روی این پلتفرم‌ را به‌سایر پلتفرم‌های تجربه‌ی بازی روی PC یا کنسول‌ها منتقل کنند

در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌گزارش اخیر وبسایت VGC، دارندگان بازی سایبرپانک 2077 روی پلتفرم گوگل استیدیا حالا می‌توانند فایل‌های ذخیره روی این بستر را به‌سایر پلتفرم‌های PC و کنسول‌ها منتقل کنند.

اشخاصی که تا به‌حال مشغول تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 روی پلتفرم گوگل استیدیا بوده‌اند، حالا می‌توانند فایل‌های Save بازی را به هر یک از پلتفرم‌های تجربه‌ی ویدیوگیم روی پی سی منتقل کنند. در صورتی که این اشخاص یک حساب در وبسایت GOG داشته باشند، با انتقال فایل‌ ذخیره بازی از گوگل استیدیا به حساب GOG خود، قابلیت انتقال محتوای ذخیره‌ شده در گوگل استیدیا (که حالا در حساب GOGشان است) به‌کنسول‌های بازی را خواهند داشت.

جزئیات کامل روش انتقال فایل‌ ذخیره بازی از پی سی به‌کنسول‌ها در وبسایت VGC شرح داده شده است. به‌دنبال قطعی شدن خبر پایان کار پلتفرم گوگل استیدیا، شرکت‌هایی مثل یوبیسافت، استودیو IO Interactive و شرکت بانجی تلاش می‌کنند تا قابلیت انتقال فایل ذخیره بازی‌های خود از پلتفرم گوگل به‌سایر بسترهای تجربه‌ی بازی روی کامپیوتر یا کنسول‌ها را برای بازیکنان فراهم کنند.

فیل هریسون، مدیر عمومی پلتفرم استیدیا چندی پیش اعلام کرد که بستر نام‌برده به‌اندازه‌ای که شرکت گوگل انتظارش را داشت، نتوانست توجه بازیکنان را جلب کند. وی در ادامه خاطرنشان کرد که به‌دنبال پایانِ کار استیدیا، شرکت گوگل تمام هزینه‌های پرداخت شده برای خرید سخت‌افزار Stadia، نرم‌افزارها، بازی‌ها و افزونه‌های مربوط‌به‌این پلتفرم را به‌بازیکنان برمی‌گرداند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده