// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۷

هشت بازی در دست توسعه در استودیو دونت‌ ناد

استودیو دونت‌ناد، توسعه‌دهنده نسخه اول و دوم بازی Life is Strange در حال‌ حاضر هشت بازی در حال ساخت دارد.

طبق اطلاعات منتشر شده در گزارش مالی نیمه‌ اول سال ۲۰۲۲ استودیو دونت‌ناد، در نیمه‌دوم این سال استودیو قصد دارد در برنامه شلوغ خود ۸ بازی اورجینال و جدید را تولید و طی سال‌های آینده عرضه کند. این بازی‌ها شامل «پنج بازی خودناشری که توسط تیم‌های داخلی تولید خواهند شد، توسعه یک بازی مشترک با Focus Entertainment به‌عنوان ناشر و همکاری دو با استودیو خارجی Tolima و Tiny Bull که بازی‌های آن توسط دونت‌ناد منتشر خواهند شد» می‌شود. تمامی این آثار برای عرضه در بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌اند.

این خبر خیلی غافلگیرکننده نیست؛ زیرا استودیو پیش‌تر اعلام کرده بود پس از موفقیت Life is Strange و Vampyr تا انتهای سال ۲۰۲۵ قصد عرضه ۶ بازی را دارد و روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. دونت‌ناد اکنون دو بازی دیگر هم به‌برنامه قبلی اضافه کرده است که درواقع به‌عنوان ناشر عمل خواهد کرد. استودیو دونت‌ناد خالق نسخه اول و دوم Life is Strange و بازی Awesome Adventures of Captain Spirit اسپین‌آف کوتاه و موفق نسخه دوم است.

همچنین توسعه دو بازی دیگر این مجموعه به‌نام‌های Life is Strange: True Colors و Life is Strange: Before the Storm هم به‌استودیو دِک ناین سپرده شده بود. به‌علاوه دونت‌ناد بازی Tell Me Why را به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس توسعه داده بود. بااین‌حال بعید به‌نظر می‌رسد که آن‌ها در آینده نزدیک برای ساخت بازی Life is Strange بازگردند.

پیش‌تر درسال ۲۰۲۱ شایعه شده بود بازی‌های بعدی این مجموعه توسط دک ناین ساخته خواهند شد و باتوجه‌به اینکه آخرین بازی این سری توسط دک ناین توسعه یافته بودند و مالکیت IP در اختیار اسکوئر انیکس است، بازگشت دوباره دونت‌ناد برای توسعه این مجموعه تقریبا فعلا غیر ممکن به‌نظر می‌رسد. اما ممکن است روزی دونت‌ناد بازی Life is Strange 3 را تولید و عرضه کند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده