نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۳

ساخت بازی Evil West به پایان رسید

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی Evil West اعلام کردند که مراحل ساخت و توسعه این اثر به پایان رسیده است.

بازی Evil West دو سال قبل در طول برگزاری رویداد The Game Awards 2020 به‌صورت رسمی معرفی شد. این اثر شوتر توسط سازندگان بازی Shadow Warrior در دست ساخت است. شرکت Focus Entertainment به‌عنوان ناشر این بازی شناخته می‌شود. این شرکت تا به حال وظیفه نشر آثار متعددی را برای دنیای بازی برعهده داشته است که از می‌توان از آن‌ها به بازی A Plague Tale: Innocence اشاره کرد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، ناشر بازی ایول وست با انتشار یک تصویر در حساب رسمی توییتر این شرکت اعلام کرد که پروسه توسعه و ساخت این بازی به اتمام رسیده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

تصویر به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی Evil West

آخرین ساخته استودیو بازی‌سازی Flying Wild Hog ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر امسال در دسترس کاربران قرار گیرد. بااین حال سازندگان بازی در ماه اوت اعلام کردند که عرضه زمان عرضه بازی Evil West به ماه نوامبر سال جاری میلادی موکول شده است. پس از اعلام رسمی تأخیر انتشار بازی، سازندگان اثر ماه گذشته میلادی یک تریلر گیم‌پلی و سینمایی ۱۲ دقیقه‌ای از این بازی را در اختیار طرفداران گذاشته و آن‌ها را بیشتر با حال و هوای ساخته جدید خود آشنا کردند. داستان این بازی در غرب وحشی روایت می‌شود. بازیکنان در طول پشبرد قصه بازی در نقش کاراکتری به نام Jesse Rentier که به‌عنوان یک شکارچی خون‌آشام شناخته می‌شود، قرار خواهند گرفت.

بازی Evil West در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیگاه خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده