// چهار شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷

اعلام تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی Cuphead با پخش تریلر بامزه

استودیو MHDR، شرکت Skybound Games و شرکت iam8bit با پخش یک تریلر جذاب از نسخه‌ی فیزیکی و نسخه‌ی کالکتور بازی Cuphead رونمایی کردند.

کاپهد در نوع خود طرفدارهای زیادی دارد؛ افرادی که نه‌تنها روی پلتفرم‌های گوناگون از تجربه‌ی بازی اصلی لذت بردند، بلکه طی ماه‌های اخیر مشغول تماشای The Cuphead Show و رفتن به استقبال چالش‌های بیشتر با دی‌ال‌سی The Delicious Last Course بودند. حالا براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که به‌زودی نسخه‌ی فیزیکی بازی کاپهد نیز به‌دست گیمرها می‌رسد.

سازندگان اعلام کردند که در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) شاهد از راه رسیدن نسخه‌ی فیزیکی بازی Cuphead برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خواهیم بود. خوش‌بختانه این نسخه‌ی فیزیکی چند آیتم جالب مثل شش کارت بامزه را هم در خود جا داده است.

دانلود ویدیو از آپارات

مدتی بعد شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی کالکتور کاپهد توسط شرکت iam8bit با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار خواهیم بود. عروسک خیمه‌شب‌بازی کاپهد، جعبه موسیقی، یک محافظ زیبا برای نسخه فیزیکی و یک جعبه‌ی بیرونی تغییرشکل‌دهنده، مواردی هستند که در نسخه‌ی کالکتور بازی Cuphead قرار گرفته‌اند. البته که نسخه‌ی فیزیکی عادی با تمام آیتم‌های فیزیکی و دیجیتالی خود نیز در نسخه Collector پیدا می‌شود.

هر دو نسخه (فیزیکی عادی و کالکتور) هم تجربه‌ی بازی اصلی کاپهد و هم بسته الحاقی The Delicious Last Course را در اختیار گیمر می‌گذارند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده