نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۷

استخدام طراح برای یک بازی معرفی نشده AAA و جهان باز توسط گیم‌ لافت

استودیوی Gameloft به‌دنبال به خدمت گرفتن یک طراح بازی برای کار روی پروژه‌ای است که به‌عنوان یک بازی جهان باز و AAA برای پی سی و کنسول‌های بازی ساخته خواهد شد.

استودیوی گیم لافت (Gameloft)، توسعه‌دهنده بازی Disney Dreamlight Valley اعلام کرده که برای یک پروژه معرفی نشده و جهان باز برای پی سی و کنسول‌های بازی، نیروی جدید استخدام می‌کند. براساس آگهی استخدامی منتشر شده، این بازی که از یک حالت چندنفره نیز برخوردار خواهد بود، بر پایه موتور گرافیکی آنریل انجین ساخته می‌شود و توسط تیم بخارست از این شرکت توسعه داده خواهد شد.

درحال حاضر اطلاعات خاصی از این بازی در دست نیست اما در این پست از «کار روی نمونه‌های اولیه موتور گرافیکی و بهبود ویژگی‌های مختلف آن» به همراه «متعادل کردن و تنظیم ویژگی‌های گیم‌پلی بازی برای تضمین رضایت بازیکن» به‌عنوان مسئولیت‌های این شغل توضیح داده شده است.

بازی Disney Dreamlight Valley از Gameloft

بازی Disney Dreamlight Valley که اخیراً در حالت دسترسی زودهنگام منتشر شده، برای کاربران پی سی، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو سوییج در دسترس قرار دارد. بازی Disney Dreamlight Valley در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر (ویندوز و مک)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. یکی از اولین بسته‌های الحاقی بزرگ این بازی در دنیایی براساس انیمیشن‌های Toy Story منتشر خواهد شد.

گیم‌لافت یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌سازی در پلتفرم موبایل است که همواره گرافیک خیره کننده و فانتزی را برای بازی‌های خود ارائه می‌کند و حالا تصمیم گرفته تا حضور مؤثرتری در پلتفرم‌های خانگی گیمینگ داشته باشد. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده