نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

نمایش توانایی های نیکو در تریلر بازی Marvel’s Midnight Sun

استودیو فیراکسیس گیمز تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Sun با تمرکز روی نمایش توانایی‌های کاراکتر نیکو پخش کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت فیراکسیس گیمز و شرکت 2K تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Sun را به اشتراک گذاشتند که این‌بار کاراکتر نیکو را در مرکز توجه قرار می‌دهد. این تریلر نگاهی اجمالی به توانایی‌های نیکو در بازی استراتژی مارولز میدنایت سانز دارد و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شرکت Firaxis از همان الگوی قبلی در پخش تریلرها پیروی کند، طرفدارها در آینده‌ی نه‌چندان دور باید منتظر تریلرهای دیگری از کاراکتر Nico نظیر تریلر تاریخچه و تریلر گیم‌پلی باشند. تریلر قبلی بازی Marvel’s Midnight Sun روی نمایش بلید و مهارت‌های خونین این کاراکتر تمرکز داشت. بلید که در درجه‌ی اول یک مهاجم پیشگام است، در حملات زنجیره‌ای و اعمال آسیب Bleed تخصص دارد که باعث صدمه دیدن دشمنان در هر نوبت می‌شود.

فیراکسیس گیمز پیش از بلید تریلرهایی برای نمایش توانایی‌های کاراکتر مجیک، نحوه‌ی مبارزه‌ی هانتر و تاریخچه‌ی این مبارز را پخش کرد. بازی Marvel's Midnight Suns برای انتشار در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی نیز در زمان دیگری عرضه خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده