نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶

ساخت بیش از ۲۷ میلیون حساب توسط بازیکنان Final Fantasy 14

با اعلام اسکوئر انیکس، تعداد حساب‌های کاربری ایجاد شده توسط بازیکنان در بازی Final Fantasy 14 از ۲۷ میلیون عدد عبور کرده است.

به نظر می‌رسد موفقیت‌ و محبوبیت بازی Final Fantasy 14 برای شرکت اسکوئر انیکس همچنان ادامه دارد. به‌تازگی نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده و کارگردان بازی Final Fantasy 14 در جدیدترین برنامه‌ی زنده‌ی Letter from the Producer اعلام کرد تاکنون بیش از ۲۷ میلیون بازیکن در سراسر جهان برای تجربه‌ی این اثر MMORPG ثبت نام کرده‌اند. این آمار در ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ به ۲۴ میلیون حساب ایجاد شده رسیده بود که رشد سه میلیونی بازیکنان Final Fantasy 14 در یک سال گذشته را نشان می‌دهد.

در ادامه شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که برای بازگرداندن فستیوال‌های طرفداران فاینال فانتزی 14 برنامه دارد. این فستیوال‌ها قرار است در فصل تابستان ۲۰۲۳ در شهرهای لاس وگاس، نوادا و لندن برگزار شوند. همچنین کشور ژاپن در اوایل سال ۲۰۲۴ میزبان فستیوال طرفداران Final Fantasy 14 خواهد بود.

قهرمان Final Fantasy 14 در ماه

از نظر محتوای آینده برای بازی Final Fantasy 14، اسکوئر انیکس در به‌روزرسانی ۶.۲۵ دانجن‌های جدید Variant و Criterion را که گروه‌های چهارنفره از بازیکنان را به چالش می‌کشد در دسترس قرار می‌دهد. همچنین در این به‌روزرسانی مأموریت‌هایی با هدف تقویت انواع اسلحه به بازی اضافه خواهد شد. علاوه‌براین محتوا، مأموریت‌های داستانی جانبی جدیدی برای Final Fantasy 14 در دست ساخت هستند. به‌روزرسانی ۶.۲۵ قرار است در تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) امسال عرضه شود.

نائوکی یوشیدا علاوه‌بر پشتیبانی از بازی فاینال فانتزی 14، روند ساخت فاینال فانتزی 16 را نیز رهبری می‌کند. این بازی اکشن و نقش‌آفرینی قرار است در تابستان ۲۰۲۳ روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده