نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲

خریداری بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون بازیکن

کریس رابرتز، رئیس استودیو کلاود ایمپریوم گیمز اعلام کرد که بازی Star Citizen توسط ۱.۷ میلیون بازیکن خریداری شده است.

بازی Star Citizen یکی از جالب‌ترین آثار صنعت بازی‌ها به‌شمار می‌آید. این بازی تحت تأثیر گسترش مداوم مقیاس به‌دلیل بلندپروازی‌های استودیو Cloud Imperium Games برای مدت زیادی در دست توسعه بوده است و ظاهرا نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار نسخه‌ی کامل آن بود. البته استار سیتیزن از مدتی قبل به‌شکل Early Access قابل تجربه است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که جزئیاتی از عملکرد آن منتشر شده است.

همان‌طور که رسانه‌ی گیمینگ‌بولت به نقل از رسانه‌ی Twinfinite گزارش داد، کریس رابرتز، رئیس استودیو کلاود ایمپریوم گیمز و مدیر نوآوری Star Citizen در جریان پخش زنده‌ی اخیر CitizenCon اعلام کرد که این بازی دارای بیش از ۴.۱ میلیون حساب کاربری ثبت‌شده است و از این تعداد نیز ۱.۷ میلیون بازیکن آن را خریداری کرده‌اند.

این بازی ماورافضا در ماه‌های اخیر شاهد افزایش چشم‌گیر تعداد بازیکن‌ها بوده است. بازی Star Citizen در طول سال ۲۰۲۲ به‌طور متوسط بیش از ۵۰ هزار بازیکن فعال روزانه (در مقایسه با ۳۲ هزار بازیکن روزانه در سال گذشته) داشت که حداکثر تعداد بازیکن‌های همزمان آن را به حدود ۱۳۰ هزار نفر رساند. بازیکن‌های فعال استار سیتیزن به‌طور میانگین ۳ ساعت از روز را صرف تجربه بازی می‌کنند؛ اثری که تابه‌حال در مجموع ۳۶ میلیون ساعت تجربه شده است.

هنوز هیچ سخنی از زمان انتشار نسخه‌ی کامل بازی Star Citizen به میان نیامده است که طرفدارها از مدت‌ها پیش منتظر آن هستند. بااین‌وجود این بازی حتی به‌عنوان یک اثر در دست توسعه، موفق به جذب بازیکن‌های زیادی شده است. ماه گذشته اعلام شد که این بازی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده