نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

تأیید ساخت بازی Silent Hill 2 Remake توسط کارگردان فیلم سایلنت هیل

کریستوف گانس، کارگردان ریبوت فیلم Silent Hill در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که چند بازی جدید از این مجموعه از جمله ریمیک Silent Hill 2 در دست ساخت است.

این روزها شایعات زیادی از مجموعه بازی‌های Silent Hill به گوش می‌رسند که هریک به جوانب مختلفی از توسعه پروژه‌های مرتبط با این مجموعه اشاره دارند. یکی از برجسته‌ترین موارد آن نیز انتشار تصاویری از پروژه منتسب به ریمیک بازی Silent Hill 2 توسط استودیوی بلوبرتیم بود و همچنین تیزر Sakura بود که باعث شد طرفداران حسابی منتظر بازگشت به دنیای مرموز و مضطرب کننده‌ی سایلنت هیل باشند. 

علاوه‌براین، بازی Silent Hill: The Short Message نیز در کشور کره جنوبی رده بندی سنی شده تا به‌عنوان یکی دیگر از پروژه‌های متعدد مرتبط با این مجموعه مطرح شود. حالا کریستوف گانس، کارگردان فیلم Silent Hill در سال ۲۰۰۶ تأیید کرده که قطعاً «چند بازی جدید» از این مجموعه در دست ساخت است. گانس که کارگردان اولین فیلم Silent Hill محسوب می‌شود، روی پروژه ریبوت این مجموعه نیز کار می‌کند. او در بخشی از اظهارات خود در اینباره گفت:

«من هم کمی از بازی بعدی Silent Hill می‌دانم. من در حال حاضر با تیم Silent Team مشغول همکاری هستم که متشکل از سازندگان اصلی این مجموعه هستند. این ارتباط با همکاری کونامی صورت گرفته است.»

Christophe Gans کارگردان سایلنت هیل

«در حال حاضر که با هم صحبت می‌کنیم چند بازی از مجموعه Silent Hill در دست ساخت است که تیم‌های مختلفی روی آن‌ها کار می‌کنند. بازی‌های بزرگی در این بین وجود دارند که احیای این مجموعه را به‌دنبال خواهد داشت. من فکر می‌کنم آن‌ها به‌شدت تحت تأثیر موفقیت پروژه‌های بازسازی سری Resident Evil قرار گرفتند که مشخصاً بازی‌های استثنائی هستند.»

«البته من مستقیماً در زمینه بازی‌ها کار نمی‌کنم اما با کونامی مشغول همکاری هستیم. ضمناً با کوجیما هم کار نمی‌کنم و فقط تیمی متشکل از سازندگان این مجموعه به نام Silent Team است که با آن‌ها ارتباط دارم.»

گانس در ادامه تأیید می‌کند که Bloober Team استودیوی مسئول ساخت ریمیک Silent Hill 2 است. البته این اولین‌بار نیست که گانس درباره احیای این مجموعه با مخاطبان صحبت می‌کند. اولین‌بار در مصاحبه او با JEUXACTU بود که به این موضوع اشاره شد.

شخصیت بازی Silent Hill 2 Remake

سؤال اصلی اینجا است که چه زمانی باید انتظار رونمایی از این برنامه‌ها را داشته باشیم. رویداد گیم اواردز مثل همیشه کاندیدای خوبی برای این کار به‌نظر می‌رسد اما زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. این مراسم در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار می‌شود و احتمالاً تا این تاریخ جزئیات بیشتری به‌دست ما خواهد رسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده