نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال تاخیر در انتشار نسخه ریمیک بازی System Shock

طبق مشاهدات یک اکانت توییتری با نام Wario64 در پلتفرم استیم، به نظر می‌رسد نسخه ریمیک بازی System Shock در سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد.

بازی System Shock Remake توسط استودیو بازی‌سازی Nightdive در دست توسعه قرار دارد. وظیفه انتشار این اثر برعهده Prime Matter است. نسخه ریمیک بازی System Shock ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی شده بود. در روز‌های اخیر، جزئیات و اطلاعات جدیدی از این بازی از جانب شرکت توسعه‌دهنده و ناشر آن منتشر نشده است. آخرین مورد به زمان برگزاری گیمزکام سال ۲۰۲۲ میلادی برمی‌گردد که در جریان رویداد، ما شاهد انتشار یک تریلر جدید از این بازی بودیم. با‌این حال در ساعات اخیر اخباری به گوش می‌رسد که احتمال تأخیر در عرضه‌ی این بازی را افزایش می‌دهد.

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، اکانتی در توییتر با نام Wario64 با مشاهده پروفایل بازی System Shock در پلتفرم استیم به نکته جالب‌توجهی برخورده است. طبق تاریخ اعلام‌شده در پروفایل این بازی به نظر می‌رسد بازسازی سیستم شاک قرار است در ماه مارس سال ۲۰۲۳ میلادی در دسترس کاربران قرار بگیرد. تا به لحظه نگارش متن خبر، واکنشی رسمی از جانب توسعه‌دهندگان و ناشر این بازی نسبت به این موضوع داده نشده است. با‌این حال بعید است تاریخ ذکر‌شده در استیم اشتباه باشد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر مرتبط با این مورد را مشاهده کنید.

تصویر پروفایل بازی سیستم شاک در استیم

از طرف دیگر این احتمال وجود دارد که تنها عرضه نسخه پی سی این بازی با تأخیر مواجه شده باشد و نسخه‌‌های کنسولی اثر در سال جاری میلادی منتشر شوند. لری کوپرمن که به‌عنوان مدیر توسعه کسب‌و‌کار استودیو Nightdive شناخته می‌شود، اواسط بهار امسال اعلام کرد که ساخت نسخه پی سی بازی تقریبا تمام شده است و مراحل آخر خود را پشت سر می‌گذارد.

ریمیک سیستم شاک ابتدا در سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شد و تا به این لحظه با تأخیر‌های متعددی در عرضه مواجه شده است. System Shock Remake قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان منتشر شود. باید دید واکنش سازندگان به این امر چه خواهد بود.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده