نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

احتمال عرضه Half-Life: Alyx برای PSVR2

گفته می‌شود مذاکراتی به منظور عرضه بازی Half-Life: Alyx برای هدست واقعیت مجازی PSVR2 بین سونی و Valve در جریان است.

شاید اگر نیاز باشد سونی یک بازی واقعیت مجازی را از خارج اکوسیستم پلی استیشن به هدست واقعیت مجازی PSVR2 بیاورد، آن بازی باید Half-Life: Alyx باشد که به زعم بسیاری از منتقدان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌ها ساخته شده در زمنیه واقعیت مجازی تا به امروز است. لذا اگر غول ژاپنی به‌دنبال ارائه تجربیات بهتر با نسل جدید سخت‌افزار VR خود باشد، به‌نوعی باید این بازی را به PSVR2 پورت کند.

از طرفی، Valve بدون اینکه چیزی را تأیید یا تکذیب کند، پیش از این علاقه خود را برای عرضه این بازی در هدست واقعیت مجازی سونی نشان داده و از آن زمان شایعات متعددی در اینباره منتشر شده است. سایت The Leak گزارشی را منتشر کرده که به موجب آن گفته می‌شود سازنده پلی استیشن به‌دنبال توافقی برای عرضه بازی Half-Life: Alyx به PSVR2 در سال آینده میلادی است. متأسفانه این گزارش جزئیات زیادی از این مذاکرات را منتشر نمی‌کند.

بازی half life alyx اثر شرکت valve

Half-Life: Alyx در زمان عرضه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان و منتقدام مواجه شده و امتیازات خیلی خوبی را هم از سوی منتقدان معتبر جهان دریافت کرد. از آن زمان تاکنون مادهای طرفداری متعددی برای این بازی ساخته شده که از امکان تجربه بازی بدون هدست واقعیت مجازی تا رفتن به راهروهای ترسناک بازی P.T را برای آن به ارمغان آورده است. باید دید که آیا سونی و ولو نهایتاً به تفاوقی برای عرضه این بازی روی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن خواهند رسید یا خیر.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده