// جمعه, ۱۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۸

تایید رسمی نقش‌آفرینی ال فانینگ در بازی جدید هیدئو کوجیما

همان‌طور که برخی از طرفدارها باتوجه‌به پوستر مرموز منتشرشده پیش‌بینی کرده بودند، ال فانینگ یکی از بازیگرهای بازی در حال ساخت استودیو Kojima Productions است.

هیدئو کوجیما طی هفته‌های اخیر در رویدادهای ویدیوگیمی همچون توکیو گیم شو ۲۰۲۲ و PAX Australia 2022 با پوسترهایی مرموز که جملات «من چه شخصی هستم؟» (Who Am I) و «من کجا هستم؟» (Where Am I) روی آن‌ها نقش بسته، به بازی در حال ساخت خود اشاره کرده است. حالا براساس پوستر جدید منتشرشده در سایت رسمی استودیو کوجیما پروداکشنز و همین‌طور تایید جف کیلی، بالاخره مشخص شد که فرد حاضر در اولین پوستر مرموز شخصی نیست جز ال فانینگ.

گیمرهای حاضر در PAX Aus امسال با اسکن کردن QR Code قرارگرفته در این نمایشگاه موفق به پیدا کردن صفحه‌ای مخفی در سایت رسمی استودیو Kojima Productions شدند؛ صفحه‌ای که دقیقا نسخه‌ی کامل‌تر پوستر قبلی را با چهره و نام ال فانینگ، بازیگر آثاری همچون شیطان نئونی، فیلم Maleficent و سریال The Great نشان می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد که بازیگر زن قرارگرفته در پوستر Where Am I شخصی متفاوت با ال فانینگ است و باید دید در چه زمانی بازیکن‌ها موفق به شناسایی او می‌شوند.

لنس مک‌دونالد که با استفاده از اسکن QR Code مورد بحث نسخه‌ی کامل پوستر Who Am I با حضور ال فانینگ را پیدا کرد، در توییت خود توضیح داد: «اعضای تیم کوجیما پروداکشنز در غرفه شدیدا تاکید کردند که لینک [صفحه پیداشده در سایت استودیو] در آینده آپدیت خواهد شد تا اطلاعات بیشتری را در اختیار [مخاطبان] قرار دهد».

ال فانینگ و یک بازیگر زن مرموز در اثر جدید استودیو Kojima Productions، سازنده بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما، سازنده مجموعه بازی Metal Gear، دث استرندینگ و .P.T بارها با بازیگرهای معروف در ویدیوگیم‌های خود همکاری کرده است. در نتیجه تعجبی ندارد که بازی جدید کوجیما نیز با نقش‌آفرینی چند فرد معروف ساخته شود.

ما به‌صورت رسمی می‌دانیم که استودیو کوجیما پروداکشنز روی چند اثر کار می‌کند که یکی از آن‌ها پروژه‌ای در همکاری با Xbox Game Studios است. در همین حین چند گزارش از جمله ادعاهای اخیر Dusk Golem نشان می‌دهند که احتمالا یکی از بازی‌های در حال ساخت هیدئو کوجیما، دنباله دث استرندینگ خواهد بود که در همکاری با شرکت سونی و با استفاده از موتور دسیما تولید می‌شود. باید صبر کرد و دید که چه زمانی قرار است شاهد رونمایی رسمی و کامل از تازه‌ترین آثار کوجیما باشیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده